Захист практики студентів-магістрів спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія»

4 грудня 2020 року на кафедрі фізичної терапії, ерготерапії відбулася онлайн-конференція захисту звітів за результатами проходження клінічної практики студентами ІІ курсу магістерського рівня вищої освіти спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія». Зустріч відбулася на онлайн платформі Zoom.

Учасників конференції привітала завідувач кафедри фізичної терапії, ерготерапії доцент Наталія Закаляк, відзначивши високу активність і вмотивованість майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів до професійної діяльності. Доповідачка наголосила, що з кожним роком у нас розширюється перелік баз практики як за профілем, так і за геолокацією.

Клінічну практику з фізичної терапії студенти проходили 5 жовтня – 28 листопада на базах: «Західний реабілітаційно-спортивний центр» Національного комітету спорту інвалідів України (с. Яворів Турківського району Львівської області); Центр відновного лікування «Модричі» (м. Трускавець); Міжнародна реабілітаційна клініка Козявкіна; Бальнеологічне відділення Дрогобицької міської лікарні № 1 (м. Дрогобич); ТЗОВ «Ріксос-Прикарпаття» (м. Трускавець); Спеціалізована ортопедична фірма ПП «Арол плюс» (м. Львів); реабілітаційний центр «Твоє здоров’я» (м. Львів).

Магістранти приємно вразили цікавими доповідями, креативними фото та відео-звітами, мультимедійними презентаціями, показали належний рівень підготовленості до реалізації професійних функцій, розповіли про свої враження від роботи за фахом та зазначили, що переконані у правильності вибору своєї майбутньої професії.

Студенти розповіли не лише про результати своєї роботи, але і про набутий досвід. На їхню думку, ця практика була важливим кроком до формування практичних компетентностей для майбутньої професійної діяльності.

Традиційним стало залучення студентів, які звітують про проходження практики, до обговорення освітньої програми з підготовки магістрів за спеціальністю «Фізична терапія, ерготерапія», позаяк під час практики вже сформували своє уявлення про сферу професійної діяльності, тенденції розвитку спеціальності на ринку праці. Вони мали змогу ділитися пропозиціями, ідеями щодо підвищення якості освітньої програми, що дасть змогу її випускникам бути конкурентоспроможними на ринку праці.

Також студентам було запропоновано шляхом письмового анонімного анкетування відповісти на низку важливих запитань: «На якій базі практики Ви б хотіли проходити наступну практику? Чи задоволені Ви практичними навичками, які Ви здобули під час проходження практики? На Вашу думку: чи будуть потрібними в майбутній Вашій професійній діяльності знання та вміння отримані під час проходження практики? Чи повною мірою Ваші керівники-методисти надають методичну допомогу в проходженні практики? З якими найбільше проблемами Вам доводилося зустрічатися під час проходження практики? Як Вас, як студента-практиканта, сприймав персонал, керівництво закладу? Які зауваження Вам робили під час проходження практики? Виділіть позитивні сторони практики. Ваші зауваження (пропозиції) щодо програми практики, завдань, керівництва практикою тощо. Ваші пропозиції, побажання (шляхи вирішення проблеми практики)».

Висловлені студентами позиції, потреби і пропозиції, звичайно, будуть враховані робочою групою під час перегляду освітньої програми з метою оновлення.

Вам буде цікаво