В Дрогобицькому університеті відбувся навчально-методичний семінар

18 травня 2021 року у межах Фестивалю науки в Дрогобицькому університеті відбувся навчально-методичний семінар «Творчий розвиток особистості у навчально-виховних закладах». Модераторка заходу –  доцентка кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Оксана Гевко.

У семінарі взяли участь викладачі та студенти факультету психології, педагогіки та соціальної роботи й інституту фізики, математики, економіки та інноваційних технологій.

З вітальним словом виступив декан факультету психології, педагогіки та соціальної роботи доцент Ігор Гриник, який наголосив на актуальності проблеми творчого розвитку особистості, а також відзначив творчі успіхи наших студентів у конкурсах різних рівнів та напрямів.

Семінар розпочала доцентка Оксана Гевко, вказавши на важливості розвитку творчих здібностей особистості протягом усього життя. Доповідачка наголосила на потребі активізації творчої діяльності підростаючого покоління від дошкільного віку до формування творчих здібностей у педагогів освіти різного рівня та у різних напрямках розвитку особистості. Також вона запропонувала слухачам доповідь «Творчий розвиток особистості дошкільника засобами народної казки».

Основи «Психології дитячої творчості» розкрила студентка Оксана Винник (гр. ДО-43Б). Особливості та відмінності розвитку особистості у різні вікові періоди та в різних навчальних закладах (від дошкільного віку до студентства) було розглянуто у доповідях студентів групи ДО-43Б: «Розвиток творчих здібностей у дітей дошкільного віку» (Софія Даниляк), «Розвиток творчих здібностей у школярів» (Ірина Цмоканич), «Творчий розвиток студентської особистості» (Анна Луців), «Розвиток творчої особистості у позашкільній діяльності» (Мар’яна Зубик).

Також на семінарі розглянули різноманітні засоби, які сприяють творчому розвитку особистості: «Впровадження технології розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку в образотворчій діяльності» (Анна Мотика, Уляна Маделик, гр. ДО-13Б), «Нетрадиційні техніки малювання як засіб творчого розвитку особистості» (Ірина Заневич, гр. ДО-43Б), «Творчий розвиток дошкільників засобами театру» (Наталія Пасемко, гр. ДО-43Б), «Творчий розвиток особистості засобами художнього конструювання» (Діана Стельмах, Діана Сенек, Андріана Саган, гр. ДО-13Б), «Музично-творчий розвиток особистості дошкільника як педагогічна проблема» (Катерина Рожак, гр. ДО-43Б), «Творчий розвиток особистості засобами природи» (Леся Мальгівська, гр. ДО-43Б).

На семінарі було наголошено, що для творчого розвитку підростаючого покоління дуже важливим є формування творчого педагога – вихователя та вчителя. Для вивчення цієї проблеми доречними були доповіді: «Розвиток творчої індивідуальності майбутнього педагога дошкільної освіти» (Василина Слюсар, гр. ДО-43Б), «Творче мислення як основа для розвитку креативності майбутнього педагога» (Любов Білоган, гр. ДО-13Б).

Цікавими також були доповіді студентів інституту фізики, математики, економіки та інноваційних технологій: «Розвиток творчості на уроках математики» (Діана Павлишин, Лілія Лабай (гр. М-201Б), Тетяна Ільницька (гр. ФЗ-203Б)) та «Розвиток творчої особистості на уроках фізики» (Анна Щомак, Вікторія Качмар, гр. М-201Б).

Для учасників семінару також було продемонстровано добірку малюнків студентів факультету психології, педагогіки та соціальної роботи.

Між змістовними презентаційними доповідями учасники брали участь у вікторині «Як ми знаємо мистецтво?», яку провели студенти групи ДО-13Б Анна Мотика та Уляна Маделик.

Дуже цікавою та захоплюючою виявилася вікторина «Математичні та фізичні загадки», яку провела студентка ІФМЕІТ групи М-201Б Анна Щомак.

Але родзинкою семінару став майстер-клас «Творче створення 3-Д листівки», яку провела студентка групи ДО-13Б Анна Мотика. До виготовлення листівки долучилися учасники заходу.

На завершення науково-методичного семінару доцентка Оксана Гевко підсумувала результати презентованих досліджень, а учасники виявили бажання частіше проводити такі творчі заходи.

Вам буде цікаво