Співпраця з Львівським обласним Будинком вчителя

У межах багаторічної співпраці кафедри педагогіки та методики початкової освіти  факультету початкової освіти та мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка і Львівського обласного Будинку вчителя 22 вересня 2022 року було проведено науково-практичний семінар за участю заступників директорів з навчально-виховної роботи початкової та середньої освіти, вчителів початкових класів, голів методоб’єднань закладів загальної середньої освіти і вихователів закладів дошкільної освіти територіальної громади Львівщини.

 У доповіді «Формування та розвиток критичного мислення молодших школярів в умовах Нової української школи» доцентка кафедри Лілія Стахів окреслила шляхи модернізації початкової освіти відповідно до прийнятих урядом нормативних документів: Концепції Нової української школи, Державного стандарту початкової освіти і Професійного стандарту вчителя у контексті підготовки студентів, які здобувають спеціальність 013 «Початкова освіта»,  до здійснення педагогічної діяльності у Новій українській початковій школі.

Доповідачка простудіювала педагогічні інновації у початковій школі, розкрила поняттєво-категоріальний тезаурус, подала класифікацію педагогічних технологій та розкрила роль і місце у ній технології формування критичного мислення крізь призму основних цінностей НУШ: Дитинства, Особистості, Радості, Здоров’я, Безпеки.

Лілія Стахів акцентувала на основних етапах формування в учнів критичного мислення та поділилася авторськими розробками щодо представників рослинного й тваринного світу, малих та великих фольклорних жанрів (казок, легенд, поговірок, прислів’їв, загадок, приказок, фразеологізмів), які вивчають на заняттях інтегрованого курсу «Я досліджую світ» («Я пізнаю світ») у площині окресленої проблеми, розкрила своє бачення стосовно наповнюваності змісту навчально-методичного забезпечення для початкової школи та запропонувала цікаві форми і методи задля формування в учнів низки наскрізних вмінь, зокрема й вміння критично мислити.

Доброзичлива атмосфера та хвилинки дискусії були свідченням того, що психолого-педагогічна проблема з формування критичного мислення молодших школярів у сучасній початковій школі є актуальною і надзвичайно потрібною. Колектив кафедри вдячний завідувачці Львівського обласного Будинку вчителя заслуженій працівниці культури України Вірі Романчак за налагоджену багаторічну співпрацю.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors