Співпраця кафедри педагогіки та методики початкової освіти з Львівським обласним Будинком вчителя

У межах багаторічної співпраці кафедри педагогіки та методики початкової освіти факультету початкової та мистецької освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка та Львівського обласного Будинку вчителя 16 листопада 2021 року відбувся науково-практичний семінар за участю заступників директорів з навчально-виховної роботи початкової та середньої освіти, учителів і голів методоб’єднань навчальних закладів територіальної громади Львівщини. Модераторкою заходу була завідувачка Львівського обласного Будинку вчителя, заслужена працівниця культури України Віра Романчак.

Із доповіддю «Ігрові педагогічні технології у початковій школі» виступила завідувачка кафедри педагогіки та методики початкової освіти доцентка Лілія Стахів. Лекторка окреслила шляхи модернізації початкової освіти відповідно до прийнятих урядом нормативних документів – Концепції Нової української школи, Державного стандарту початкової освіти та Професійного стандарту вчителя у контексті підготовки студентів, які здобувають спеціальність 013 «Початкова освіта», до здійснення педагогічної діяльності у Новій українській початковій школі.

Доповідачка простудіювала педагогічні інновації у початковій школі, розкрила роль і місце ігрових педагогічних технологій крізь призму основних цінностей НУШ – Дитинства, Особистості, Радості, Здоров’я та Безпеки, розкрила методику їх використання під час навчання природничої, технологічної, соціальної та здоров’язбережувальної освітніх галузей Держстандарту під час проведення навчальних занять таких інтегрованих курсів, як-от: «Я досліджую світ», «Я пізнаю світ», «Всесвіт», «Навколишній світ» та ін.

Також охарактеризовано важливість використання на уроках та позаурочній діяльності молодших школярів LEGO-конструкторів під назвою «Шість цеглинок» та запропоновано авторську методику з використання творчих елементів у здійсненні казкотерапії як різновиду оздоровчих здоров’язбережувальних технологій терапевтичного спрямування в інтеграції із арт-, зоо-, рослино-, кольоро-, пісочнотерапіями, що теж мають місце в освітньому процесі початкової школи.

Доброзичлива атмосфера та хвилинки дискусії були свідченням того, що психолого-педагогічна проблема з використання ігрових педагогічних технологій у сучасній початковій школі є на часі, а використання її елементів сприяє здійсненню ефективності освітнього процесу у Новій українській початковій школі.

Вам буде цікаво