Професорка Ореста Карпенко – головний редактор спецвипуску журналу «Early Childhood Research Quarterly» (Scopus; IF: 3.815)

Проф. Оресту Карпенко запрошено головним редактором спецвипуску «Preschool Education in War and Conflict Zones» у журналі «Early Childhood Research Quarterly» (USA). Членами редколегії також є проф. Вільфрід Смідт (Інсбруцький університет, Австрія), проф. Яїр Зів (Хайфський університет, Ізраїль), доктор Гарі Резнік (редактор спецвипусків, заступник головного редактора журналу «Early Childhood Research Quarterly», USA). Щоквартальник досліджень дошкільної освіти включено до наукометричних баз Scopus (Impact Factor: 3.815) та Web of Science (Social Sciences Citation Index).

Метою спеціального випуску є висвітлення міжнародних досліджень щодо особливостей, проблем і наслідків різних аспектів функціонування дошкільної освіти та дітей і сімей, які перебувають під їх опікою, на різних континентах і в країнах, де відбуваються війни та збройні конфлікти. Для цього спецвипуску рукописи повинні описувати емпіричні дослідження, які використовують будь-які типи методологічних підходів, таких як кількісний, змішаний, якісний і, в обмеженій мірі, добре написаний синтез досліджень або мета-аналіз.Адже дошкільна освіта відіграє важливу роль у багатьох країнах, де діти страждають від воєн і конфліктів, створюючи безпечне й сприятливе середовище для дітей та їхніх сімей. Однак досліджень, присвячених функціонуванню дошкільної освіти в зонах війни і конфлікту, обмаль. Цей спеціальний випуск має розширити знання про дошкільну освіту в зонах війни та конфлікту і про те, як вона може зменшити вплив дітей на травми. Крім того, потрібні додаткові емпіричні дані про вплив війни та зон конфлікту на ранній розвиток дітей і шляхи поліпшення дошкільної освіти в цих зонах.

Запрошені редактори зацікавлені в публікації досліджень, зосереджених на таких темах:

  1. Вплив війни, конфлікту чи великомасштабного лиха на коротко- та довгостроковий розвиток дітей від народження до восьмирічного віку (наприклад, соціальний, емоційний, когнітивний та/або будь-який інший аспект розвитку);
  2. Вплив війни, конфлікту чи великомасштабного лиха на виховання та функціонування сім’ї для сімей з дітьмидошкільного віку;
  3. Вплив війни чи конфлікту на системи дошкільної та ранньої освіти дітей, включаючи опіку як в освітніх закладах, так і в сім’ї (наприклад, державна політика, внутрішня міграція, функціонування закладів дошкільної освіти, попит/пропозиція, рівень відвідуваності);
  4. Вплив війни, конфлікту чи великомасштабного лиха на вихователів та адміністраторів дошкільних закладів, включаючи зміни в підготовці вихователів дошкільних закладів для роботи з дітьми в умовах війни, конфлікту чи масштабного лиха (наприклад, навчальна програма, профілактичні заходи, професійна кваліфікація);
  5. Зміни в освітніх планах закладів дошкільної освіти та класній практиці в умовах війни, конфлікту чи масштабної катастрофи (наприклад, освітні цілі, зміст освітніх програм, роль дитини та вчителя в освітньому процесі, педагогічні технології);
  6. Зміни у співробітництві чи взаємодії закладу дошкільної освіти з батьками (наприклад, партнерство, підтримка родини, соціокультурне партнерство, технології організації виховної роботи з батьками);
  7. Оцінка національних і міжнародних програм допомоги та систем дошкільної освіти, спрямованих на дітей молодшого віку і їхні родини.

Очікувані автори мають надіслати пропозицію обсягом 500 – 800 слів, у якій коротко представлено характер і зміст статті, до 31 грудня 2022 р.

Будь ласка, надсилайте пропозиції електронною поштою на адресу проф. Орести Карпенко, orestakarpenko@gmail.com із темою «Preschool Education in War and Conflict Zones» (або коротку назву «SI: ECE War, Conflict Zones»).

Запрошені редактори розглянуть пропозиції до 31 січня 2023 року та повідомлять тих авторів, яким буде запропоновано подати повні рукописи. Рукописи необхідно надіслати до 31 травня 2023 року, потім вони пройдуть стандартне подвійне сліпе рецензування відповідно до вимог журналу Early Childhood Research Quarterly. Запрошення подати повний рукопис не є гарантією остаточного прийняття рукопису для спеціального випуску.

За більш детальною інформацією можна звернутися до головного редактора спецвипуску проф. Орести Карпенко (orestakarpenko@gmail.com) або до редактора спецвипусків д-ра Гарі Резніка (sevenalaris@msn.com).

https://www.sciencedirect.com/journal/early-childhood-research-quarterly/about/call-for-papers

Запрошуємо до співпраці!!!

Вам буде цікаво