Меню

«

»

На кафедрі загальної педагогіки та дошкільної освіти відбувся науково-методичний семінар «Форми навчання та форми навчальної діяльності учнів у закладах загальної середньої освіти»

18 травня на кафедрі загальної педагогіки та дошкільної освіти відбувся науково-методичний семінар «Форми навчання та форми навчальної діяльності учнів у закладах загальної середньої освіти». У роботі семінару взяли участь науково-педагогічні працівники цієї кафедри, студенти факультету української та іноземної філології і факультету фізики, математики, економіки та інноваційних технологій. Модераторами семінару виступили проф. Ольга Кобрій, ст. викл. Оксана Яців. З вітальним словом звернулась завідувачка кафедри проф. Тетяна Пантюк, зазначивши важливість вибору форм навчання та форм навчальної діяльності учнів у закладах загальної середньої освіти для досягнення високої якості організації освітнього процесу у цих закладах.

Цікавими і пізнавальними були доповіді «Урок як основна форма організації навчання за класно-урочною системою у закладах загальної середньої освіти. Переваги та недоліки уроку як основної форми навчання в школі» (Оксана Беца, гр. УА – 22 Б), «Організаційні особливості й основні вимоги до сучасного уроку» (Вікторія Добуш, гр. УА – 22 Б), «Особливості застосування фронтальних форм роботи» (Марта Яценко, гр. УА – 22 Б), «Особливості реалізації форм самостійної діяльності» (Назар Дубленич, гр. ФА – 204 Б), «Нетрадиційні форми навчання. Сутність проблеми вдосконалення сучасного уроку» (Тетяна Пацак, гр. УА – 22 Б), «Шляхи підвищення ефективності уроку в сучасній школі» (Юлія Мисик, гр. УА – 22 Б), «Можливості використання засобів навчання на уроці в контексті еволюції їх функцій на сучасному етапі розвитку школи» (Максим Шарафан, гр. ФА – 204 Б), «Позаурочні форми навчання» (Ольга Фира, гр. УА – 22 Б), «Класно-урочна система навчання, її переваги та недоліки. Перспективи класно-урочної системи» (Юлія Нечипур, гр. УА – 22 Б), «Методи навчання та можливості їх реалізації в організації різних форм навчальної діяльності (на прикладі репродуктивних, пошукових і творчих методів діяльності)» (Ігор Сушинський, гр. ФА – 204 Б).

Учасникам семінару подякували за змістовні доповіді та побажали плідної праці у майбутньому.