На історичному факультеті відбувся захист педагогічної практики студентів

20 травня 2021 року на історичному факультеті відбувся захист педагогічної практики студентів IV курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Практику студенти проходили з 29 березня до 7 травня 2021 р. і мали змогу спробувати себе у професії вчителя й наставника.

В умовах карантинних обмежень навчання у школах з 29 березня до 23 квітня відбувалося дистанційно. Звітуючи, студенти вказали на недоліки онлайн-навчання: відсутність живого спілкування, незначна кількість учнів на уроці, великий відсоток тих, хто не вмикав камеру або ж виходив на зв’язок, використовуючи нікнейми. Водночас відзначили, що дистанційне навчання все ж є беззаперечним освітнім досвідом для вчителів та учнів.

Під час захисту практики студенти розповіли про свої враження від роботи з учнями різного віку і різного рівня знань, підготували короткі доповіді та презентації про проведені уроки історії та правознавства. Для виховних і позакласних заходів практиканти обирали найбільш актуальну тематику, серед якої домінували проблематика булінгу та історії Чорнобильської катастрофи. Також студентами-практикантами проводилася профагітаційна робота з учнями 9 – 11 класів на тему «Чекаємо в сім’ї істориків».

Звітуючи про результати проходження педагогічної практики, студентка Роксолана Лецик виступила з презентацією на тему «QR-коди як засоби мотивації навчання». Відзначимо, що у квітні 2021 р. вона здобула перемогу у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». «Одним з педагогічних ноу-хау є використання  QR-кодів як ефективного методу залучення до пошукової, активної, самостійної праці учнів на уроці», – зазначила Р. Лецик.

Учитель-методист ліцею № 4 ім. Лесі Українки (м. Дрогобич) Ганна Мідик відзначила, що практиканти в повному обсязі відпрацювали заняття, використовували наочний матеріал, знаходиди цікаві інтернет-ресурси для урізноманітнення роботи учнів на уроках тощо. Викладачі-методисти Світлана Біла, Олександр Козій, Вікторія Тельвак, Лідія Лазурко,
Оксана Яців наголосили, що студенти, попри дистанційні форми праці, сумлінно та відповідально ставилися до педагогічної практики, набуваючи безцінного досвіду.

А ось і враження самих студентів від педагогічної практики:

«Без сумніву, були й помилки, спроби, розчарування. Одне із них – навчання у дистанційному режимі, брак живого спілкування. Та попри все це, не здавалась і невпинно трудилась!» (Роксолана Романків, студентка групи ІП-42 Б);

«За шість тижнів педагогічної практики відчула себе у ролі вчителя, налагоджувала взаємодію з учнями, використовувала різноманітні методи у подачі матеріалу, домашніх завдань, оформленні виховних та позакласних заходів,  працювала зі школярами як класний керівник, вкладала усі знання, натхнення, час, ідеї у те, щоб вкласти у дитячі серця, душі і розум, і отримала бажаний результат» (Ольга Головата, студентка групи ІП-42 Б);

«Зрозуміла, яким має бути вчитель і як здійснювати процес навчання, розподіляти час на уроці. Зрозуміла, що бути вчителем – це, безсумнівно, моє!»

(Ірена Ліпецька, студентка групи ІП-41Б).

Вам буде цікаво