24 червня 2020 року в режимі онлайн із використанням платформи Zoom відбулося засідання робочих груп та зовнішніх стейкхолдерів із перегляду освітньо-професійних програм, за якими навчаються здобувачі спеціальності 014 Середня освіта «Географія».
У засіданні взяли участь викладачі кафедри екології та географії: гарант освітньо-професійної програми «Середня освіта (Географія, біологія та здоров’я людини)» другого (магістерського) рівня вищої освіти, завідувач кафедри екології та географії Неля Кучманич; доцент Тарас Скробач; гарант освітньо-професійної програми «Середня освіта (Географія)» другого (магістерського) рівня вищої освіти, учитель-методист Снятинського навчально-виховного комплексу “Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ст. – дошкільний навчальний заклад” Дрогобицького району, доцент Надія Стецула; старші викладачі Оксана Микитчин та Ірина Бриндзя; здобувачі вищої освіти студенти ІV курсу спеціальності 014 Середня освіта (Географія) Уляна Маланяк, Олена Величко; викладачі кафедри біології та хімії завідувач кафедри біології та хімії доцент Світлана Монастирська; декан біолого-природничого факультету доцент Світлана Волошанська; зовнішні стейкхолдери: завідувач методичним кабінетом відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради Галина Марчук; учитель-методист Стебницького ліцею №7, керівник методичним об’єднанням вчителів географії Дрогобича та Стебника Ірина Кулик; учитель географії Доброгостівської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Івана Боберського, керівник методичного об’єднання вчителів географії відділу освіти Дрогобицької райдержадміністрації Марія Дашко; вчитель біології та хімії Солонської середньої загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Дрогобицького району Оксана Голуб; заступник директора з виховної роботи, вчитель біології, екології та природознавства Попелівського навчально-виховного комплексу “Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад” Віра Тупичак; педагог-організатор Снятинського навчально-виховного комплексу “Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ст. – дошкільний навчальний заклад” Дрогобицького району, методист методичного кабінету відділу освіти Дрогобицької РДА (навчальні предмети ‒ біологія, хімія) Світлана Павлюх; методист методичного кабінету відділу освіти Дрогобицької РДА (галузь суспільствознавство) Андрій Яник.
Завідувач кафедри екології та географії Неля Кучманич ознайомила учасників зустрічі зі змістом та структурою ОП, озвучила перелік освітніх компонентів, проаналізувала професійні компетентності та результати навчання. Зазначила, що ОП «Середня освіта (Географія, біологія та здоров’я людини)» другого (магістерського) рівня вищої освіти була оновлена відповідно до зауважень і пропозицій галузевої експертної ради.
У процесі обговорення учасники засідання відзначили регіональну потребу у фахівцях географах і внесли свої пропозиції щодо оновлення та вдосконалення ОП.
Зокрема, Галина Марчук порадила звернути увагу на вживання термінів відповідно до Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти; висловила побажання стосовно впровадження інформаційних технологій, а саме: використання цифрових елементів у роботі вчителя; внесення в освітні програми до переліку компетентностей «підприємницьку компетентність», введення інтегрованого курсу «Природничі дисципліни».
На думку Марії Дашко, освітні програми необхідно доповнити екологічною компонентою локального рівня, методикою проведення факультативних курсів та практичних робіт із географії.
Надія Стецула вважає, що потрібно підсилити методичну складову у вибіркових блоках ОП другого (магістерського) рівня вищої освіти, включити освітні компоненти, які б відображали туристично-краєзнавчу, туристично-екскурсійну роботу.
Тарас Скробач запропонував розширити вибіркові блоки дисциплін, урізноманітнити дисципліни, запропоновані для вибору, з метою формування індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів вищої освіти.
Уляна Маланяк та Олена Величко відзначили необхідність вивчення таких дисциплін на другому (магістерському) рівні вищої освіти, як-от: «Іноземна мова», «Філософія освіти», «Стратегія сталого розвитку». Вони також висловили бажання вивчати «Політичну географію», «Географію глобальних проблем», «Екологічну географію».
На завершення зустрічі представники роботодавців висловилися за розвиток подальшої взаємовигідної співпраці. Члени робочої групи рекомендували до затвердження обговорені освітньо-професійні програми «Середня освіта (Географія, біологія та здоров’я людини)» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти та «Середня освіта (Географія)» другого (магістерського) рівня вищої освіти для студентів 2020 року набору.