25 – 29 жовтня 2021 року в Дрогобицькому університеті перебували багаторічні партнери – делегація Університету прикладних наук ВІВЕС та неприбуткової організації ОРАДЕА (Бельгія).
Співпраця бельгійських партнерів у сфері соціальної роботи, інклюзивної освіти, педагогіки та психології з колективом факультету психології, педагогіки та соціальної роботи триває більше 10 років. Бельгійську делегацію представляли: почесний доктор Дрогобицького університету, президент неприбуткової організації ОРАДЕА Патрік Белінк із колегами, викладачка кафедри соціальної роботи факультету прикладних соціальних наук Ізабель Стеверлінк. Під час перебування на факультеті партнери обговорили подальші напрями співпраці, реалізацію спільних проєктів, здійснення програми академічної мобільності викладачів та студентів, практичну підготовку студентів.
Протягом тижня відбулися зустрічі з керівництвом та працівниками інклюзивно-ресурсного центру м. Трускавець (директорка – Галина Яворська), інклюзивно-ресурсного центру м. Дрогобич (директорка – Ірина Шустова), закладу дошкільної освіти № 2 «Ялинка» м. Трускавець (директорка – Світлана Сальо), Дрогобицького добровільного товариства захисту дітей-інвалідів «Надія» (керівниця – Ірина Дзюрах), Благодійного фонду «Карітас» Самбірсько-Дрогобицької Єпархії УГКЦ (керівник – о. Ігор Козанкевич), які є багаторічними партнерами факультету психології педагогіки та соціальної роботи у реалізації напрямів соціальної роботи й інклюзивної освіти. Метою зустрічей було обговорення освітніх програм підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти, за якими навчаються наші студенти. Зокрема, досягнуто домовленостей про проходження практики студентами освітньої програми «Інклюзивна освіта», підготовка яких започаткована кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти у цьому році. Бельгійські партнери виступили з пропозицією про проходження практики у зазначених установах студентів-соціальних працівників Університету прикладних наук ВІВЕС та реалізації на їх базі спільних зі студентами факультету психології, педагогіки та соціальної роботи навчальних соціальних проєктів у наступному семестрі цього навчального року.
Окрім того, розпочато підготовку щодо участі бельгійських фахівців у проведенні в травні наступного року на базі Дрогобицького університету запланованих семінарів-тренінгів та курсів підвищення кваліфікації з інклюзивної освіти для педагогів, психологів, фахівців соціальної сфери нашого регіону, які через карантинні обмеження не вдалося провести цьогоріч.
26 жовтня представники бельгійської делегації спільно з деканом факультету психології, педагогіки та соціальної роботи Ігорем Гриником, заступником декана Орестом Гуком, завідувачкою кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Тетяною Логвиненко відвідали Обласний центр комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю Святого Пантелеймона (директор – Микола Гарасимяк). Під час візиту Микола Гарасимяк поділився досягненнями центру у напрямі підтримки й реабілітації осіб з інвалідністю, подякував за багаторічну підтримку колег кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти і бельгійських партнерів, висловив сподівання на розширення співпраці. Зі свого боку доктор Патрік Белінк запропонував сприяння своєї організації у проходженні стажування фахівцями центру на базі реабілітаційних центрів Бельгії.
Під час перебування на факультеті психології, педагогіки та соціальної роботи викладачка факультету прикладних соціальних наук бельгійського ЗВО Ізабель Стеверлінк зустрілася з нашими студентами-соціальними педагогами і психологами, які в лютому 2022 року розпочинають семестрове навчання в Бельгії за програмою Еразмус+. Під час першого знайомства студенти отримали інформацію про зміст та особливості навчання за програмами, які пропонує Університет прикладних наук ВІВЕС для іноземних студентів. Варто зазначити, що від факультету психології, педагогіки та соціальної роботи в наступному семестрі участь у навчанні за програмою академічної мобільності Еразмус+ братимуть 5 студентів спеціальностей «Соціальна робота», «Психологія» і «Дошкільна освіта».