Кафедра педагогіки та методики початкової освіти продовжує здійснювати профорієнтаційну роботу

У рамках багаторічної співпраці кафедри педагогіки та методики початкової освітиз Львівським обласним Будинком вчителя з метою здійснення профорієнтаційної роботи відбувся науково-практичний семінар за участю заступників директорів з навчальної роботи початкової та середньої освіти, учителів початкових класів та голів Педагогічної спільноти навчальних закладів територіальної громади Львівщини. Із доповіддю на тему «Наступність та перспективність у здійсненні дослідницької діяльності учнів в умовах Нової української школи» виступила доцентка кафедри педагогіки та методики початкової освіти Лілія Стахів, яка поділилася науково-методичними здобутками з приводу впровадження низки педагогічних технологій в освітній процес закладів загальної середньої та вищої освіти, зокрема ідеями діяльнісного підходу крізь призму дослідницької діяльності молодших школярів.

У ході проведення семінару доцентка розкрила поняттєво-категоріальний тезаурус, пов’язаний з проведенням дослідницької роботи молодших школярів відповідно до Концепції НУШ, проаналізувала лабораторне та демонстраційне обладнання, необхідне для їх проведення, та в межах окресленої проблеми зупинилася на різноманітній наочності для проведення дослідів – натуральній, образотворчій та аудіовізуальній.Лекторкою було залучено учасників семінару до завдань дослідницько-пошукового характеру із використанням цеглинок LEGO, що  мають місце на заняттях інтегрованих курсів «Я досліджую світ», «Я пізнаю світ», «Всесвіт», «Навколишній світ» та ін.

Доброзичлива атмосфера та хвилинки дискусії були свідченням того, що проблема із використання педагогічних технологій крізь призму дослідницької діяльності учнів початкових класів є на часі, сприяє здійсненню ефективності освітнього процесу у Новій українській початковій школі.

Вам буде цікаво