І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка»

18 листопада 2021 року на кафедрі загальної педагогіки та дошкільної освіти відбувся І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка».

У заході взяли участь 14 викладачів кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти і 47 студентів з інституту фізики, математики, економіки та інноваційних технологій, інституту іноземних мов, інституту музичного мистецтва, історичного і філологічного факультетів.

Цього року І етап олімпіади у зв’язку із карантинними умовами відбувався у форматі відеоконференції за допомогою додатку Zoom, а саме тестування було проведено онлайн за допомогою вебсервісу Google Classroom. Відеоролики, презентаційні роботи для індивідуально-творчого конкурсу учасники надсилали на електронну скриньку організаційного комітету.

І етап олімпіади охоплював два тури: теоретичний та колективно-творчий (з індивідуальною участю).

Перший теоретичний тур передбачав роботу над тестовими запитаннями, які стосувалися всіх розділів дисципліни «Педагогіка». Учасники показали високі результати на цьому етапі випробування.

Другий, колективно-творчий тур, Самопрезентація − майстер-клас «Моя професія у педагогіці майбутнього» (реалізація особистих талантів у педагогічній професії) студенти готували заздалегідь та надсилали свої роботи на розгляд організаційного комітету олімпіади до 17 листопада. Учасники запропонували власні презентації й відеоролики, в яких окреслили важливість вибору фаху, пропонували оригінальні методики, намагалися розкрити свої таланти, здібності та захоплення.

У цій самопрезентації, крім перспективного бачення засад інноваційного навчання, студенти розкривали вміння застосувати власні таланти у майбутній професійній діяльності, комплексно розкривали власне бачення перспективи професійно-педагогічної діяльності школи та вчителя, пропонували форми, методи, засоби, які можна буде застосовувати у школі на основі педагогічних інновацій, демонстрували власну волонтерську діяльність, діяльність під час індивідуальної та колективної роботи з учнями, аудиторну та позааудиторну роботу, власні репетиції.

У І турі члени журі відзначили яскраві доповіді студентів:

−         історичний факультет: презентація Олени Бачинської; цікаві власні вірші та сенкани Руслани Кахновець; демонстрація власних малюнків на козацьку тематику і стінгазети до Дня Гідності та Свободи Ірини Луців; декламація вірша Богдана Загорського; танцювальна композиція Василини Таньчин; патріотична вікторина «Козаччина» Ірини Плоскодняк; спільна декламація вірша Богдана Загорського та Михайла Тимчишака;

−         інститут іноземних мов: спільна презентація та відеозапис роботи у літній школі «Християнського аніматора» при соборі Покрови Пресвятої Богородиці (м. Самбір) Ірини Липак і Марії Куцик; декламація авторського вірша Ірини Луців Анастасією Шабаранською; презентація про образ вчителя майбутнього Юлії Пилат;

−         інститут фізики, математики, економіки та інноваційних технологій: інноваційна презентація й математична вікторина Анни Щомак, Тетяни Ільницької, Діани Павлишин;

−         інститут музичного мистецтва: відеоролик із презентацією власної музично-педагогічної професії Степана Фіцака та Ірини Лучак. Варто відзначити студентів Нікіту Коцурова (монтаж відеоролика) та Андрія Сердюка (оперний спів, гра на гітарі), які не змогли взяти участь в олімпіаді.

Захопливим та несподіваним виявилося часткове представлення деяких учасників власних презентацій і відеороликів індивідуально-творчого туру, в яких яскраво та різнобічно було окреслено їхнє бачення педагогічних ідей. Презентації вирізнялися інноваційністю мислення студентів, умінням висловити власну думку, застосуванням різних технологій.

Особливо члени журі відзначили яскраву участь, змістовні й різнобічні відповіді на запитання Анастасії Шабаранської та Ірини Липак (ІІМ), Анни Щомак і Тетяни Ільницької (ІФМЕІТ), Руслани Кахновець та Ірини Луців (історичний факультет).

І та ІІ етапи Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка» відбулися у творчій, доброзичливій, теплій, а інколи й у гумористичній атмосфері, де всі учасники команд не відчували себе конкурентами, а познайомилися, потоваришували і доповнювали одне одного, ставили запитання, черпали корисний педагогічний досвід та інформацію.

Після усіх виступів члени журі (викладачі кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти) підбили підсумки й оголосили результати:

І місце одержала команда інституту іноземних мов за найяскравіше та найкомплексніше представлення творчого туру Самопрезентація − майстер-клас «Моя професія у педагогіці майбутнього» (реалізація особистих талантів у педагогічній професії);

ІІ місце було присуджено команді інституту фізики, математики, економіки та інноваційних технологій;

ІІІ місце вибороли учасники команд історичного факультету та інституту музичного мистецтва.

Загальні конкурсні результати знаходяться зараз у процесі комплексного упорядкування.

Вітаємо всіх учасників олімпіади і хочемо відзначити їх ґрунтовну та змістовну творчу підготовку.

Оксана ГЕВКО,

 доцентка кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти, відповідальна за організацію та проведення І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка»

 

Вам буде цікаво