Дрогобицький університет – учасник чергового міжнародного проєкту

5-7 лютого представники проєктної команди Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка: проректор з міжнародних зв’язків, доцент Ігор Гриник та керівниця відділу міжнародних зв’язків, доцентка Христина Войтович в рамках реалізації міжнародного проєкту  Erasmus+ CRED4TEACH «Мікрокваліфікації, здобуті на основі МВОК для професійного розвитку вчителів» взяли участь у тренінгу «Професійний розвиток вчителів в Україні, Чорногорії та Албанії: концептуалізація та акредитація мікрокваліфікацій, здобутих на основі МВОК», що відбувався на базі Відкритого університету AbERTA (м.Лісабон, Португалія).

Навчальна програма об’єднала більше 20 представників з 15 установ із семи країн Європи. На прикладах досвіду європейських країн, зокрема Португалії, Туреччини та Німеччини, обговорювались питання професійного розвитку вчителів і те,  яку роль у цьому процесі відіграють мікрокваліфікації та особливості акредитації мікрокваліфікацій у різних країнах.

Мікрокваліфікації ( новий для України термін, який ще потребує нормативного закріплення) – це елемент системи кваліфікацій, який успішно використовується в європейських країнах для забезпечення безперервного професійного розвитку фахівців.

Варто зазначити, що у 2023 році Дрогобицький державний педагогічний університет мені Івана Франка став учасником нового проєкту Erasmus+ KA2 (CBHE) CRED4TEACH «Мікрокваліфікації, здобуті на основі МВОК для професійного розвитку вчителів». Учасниками проєкту є 15 закладів вищої освіти з Німеччини, Чорногорії, Албанії, Туреччини, Португалії та України. Реалізація проєкту стартувала у вересні 2023 року,  метою є розробка та впровадження мікрокваліфікацій, здобутих на основі МВОК (масові відкриті онлайн-курси), для покращення професійного розвитку вчителів у трьох країнах (Албанії, Чорногорії та Україні). Напрями діяльності за проєктом – підвищення кваліфікації педагогічних працівників шляхом опрацювання відкритих онлайн-курсів з мікрокваліфікацій; розробка та втілення національних та інституційних рамок для забезпечення і визнання здобутих мікрокваліфікацій; розробка, втілення та оцінка 11 пілотних онлайн курсів з встановлених мікрокваліфікацій, заохочення та популяризація підвищення кваліфікації вчителів та інших цільових груп шляхом застосування мікрокваліфікацій.

Вам буде цікаво