До уваги випускників університету

Завершуючи навчання в університеті кожен випускник стає на шлях вибору роботи. Інколи пошук працевлаштування займає надто багато часу і ресурсів, тому Міністерство освіти і науки України намагається допомогти молодим фахівцям. Для випускників 2021 року (бакалаври) та для випускників 2020 року (магістри, які закінчили навчання 31.12.2020 р.) було прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 26.09.2006 р. № 1361 «Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів» (зі змінами затв. Постановою КМУ від 10.07.2019 р. № 597) та  наказ Міністерства освіти і науки України від 19 грудня 2019 року № 1588 «Про затвердження Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників закладів вищої освіти»  одноразова адресна грошова допомога у п’ятикратному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 01 січня календарного року, надається випускникам поточного року, які:

  • навчались за державним замовленням,
  • працевлаштовані та уклали на строк не менш як три роки договір про роботу на посадах педагогічних працівників у закладах загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти, визначених органами управління освітою.

Документи, необхідні для оформлення одноразової адресної грошової допомоги для випускників 2021 року (бакалаври) та для випускників 2020 року (магістри, які закінчили навчання 31.12.2020 р.) потрібно подавати у відділ кадрів       з 01.09.2021 р. по 10.10.2021 р.

Перелік документів для отримання одноразової адресної грошової допомоги

  1. Угода (три примірники). Бланк угоди можна отримати у відділі кадрів університету (каб. № 11);
  2. Копія паспорта;
  3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
  4. Копія трудової книжки (обов´язково завірити за місцем праці);
  5. Довідка з місця роботи;
  6. Довідка з банку про відкриття рахунку («Приватбанк»,  «Ощадбанк»). 

Відділ кадрів університету

Вам буде цікаво