Навчання студентів Дрогобицького університету за програмою Erasmus+

Студентка ІІІ курсу факультету психології, педагогіки та соціальної роботи Софія Рендзиняк ділиться своїми враженнями про навчання у Бельгії:

«Я студентка ІІІ курсу Дрогобицького університету, навчаюся на факультеті психології, педагогіки та соціальної роботи на соціального педагога/робітника. Про міжнародні зв’язки та мобільність студентів у Бельгію знала ще з І курсу. Отже, в мене була ще більша мотивація навчатися наполегливо, щоб отримати це омріяне місце. На ІІІ курсі мені дуже пощастило і я отримала цю чудову можливість бути студенткою Еразмусу. Незважаючи на те, що через карантин шанси поїхати лише меншали, ми дотримались усіх правил карантинних обмежень і таки вирушили на семестрове навчання у Бельгію. Велика подяка декану нашого факультету Ігорю Гринику та всім, хто зголосився допомогти пройти реєстраційні та аплікаційні етапи разом із нами. Окрема вдячність Hogeschool VIVES, адміністрації та всім викладачам за величезну підтримку та безцінні знання. Дякуємо Svitlana Musina за теплий прийом та чудову ескурсію по Брюгге. Ми безмежно вдячні Вам за підтримку та допомогу, ви дійсно стали нашою бельгійською мамою.

Програма, за якою я навчалася, називалась SPACE – Social Pedagogical Art & Creativity Exploration – VIVES, де поєднувалися мистецтво та креативність як складова соціально-педагогічної діяльності. Ця програма дала змогу отримати цінний досвід у моїй майбутній професії. Ми мали змогу дослідити, як мистецтво і творчість можна використовувати в соціально-педагогічних умовах. Для людей з обмеженими можливостями надзвичайно важливий творчий розвиток, оскільки творчість – найдоступніший спосіб самовираження. Окрім того, за допомогою творчості люди з особливими потребами мають змогу реалізувати свої здібності, відкритися, відчути впевненість у власних силах, позбутися страхів, адаптуватися до соціуму, пройти успішну соціалізацію та скоригувати різного типу відхилення.

Програма включала теорію і практику, роботу під час занять та індивідуальну роботу. Ми брали активну участь під час виконання групової роботи над проєктами, під час семінарів, відвідували організації та презентували власні проєкти. Метою цієї програми був не лише творчий розвиток особистості. Як на мене, дуже важливо усвідомлювати внесок мистецтва та творчості в демократичне суспільство і соціально-освітній простір. S.P.A.C.E створила уявлення про творчі та мистецькі педагогічні підходи. Ми мали змогу навчитися мислити глобальніше й критичніше. Під час семінарських занять ми долали труднощі та перешкоди, що підштовхувало до створення цікавих ідей, де можна було вільно використати свою фантазію. Ми мали змогу переконатися, наскільки вміння працювати в групі чи команді є відповідальною й наполегливою працею. Індивідуальні завдання дали змогу як демонструвати власні ідеї, так і дізнатися нову та цінну інформацію. Робота над проєктами – це також чудовий досвід і можливість створити щось грандіозне.

Еразмус має низку інших можливостей. Окрім цінного професійного досвіду, ми могли розвивати свої творчі здібності, навіть знайти своє нове хобі чи захоплення. Ми зустріли нових друзів із різних куточків світу, ознайомилися з культурами інших країн, поділилися досвідом та запозичили досвід інших. Живе спілкування було хорошою практикою і можливістю поліпшення та вдосконалення знань з англійської мови. Ми також знаходили час для захоплюючих подорожей поза межі Бельгії, навіть під час занять змогли відвідати нові міста і цікаві місця.

Семестрове навчання в Бельгії було неймовірно захоплюючим часом, періодом величезних можливостей, цінного досвіду та незабутніх вражень»

5 6

7 8

9 11

10 12

Print