Меню

Терлецька Леся Петрівна

Терлецька Леся Петрівна Терлецька Леся Петрівна – кандидат педагогічних наук, викладач кафедри практики англійської мови. Автор 27 наукових та навчально-методичних праць.

Сфера наукових зацікавлень: проблема формування пізнавальної активності учнів у навчальній діяльності та визначення можливостей творчого використання виявленого досвіду формування пізнавальної активності у навчальній діяльності у сучасних умовах, історія навчання та виховання в країнах англомовного простору, соціально-педагогічні аспекти навчальної роботи з дітьми та молоддю, іноземна мова в країнах Європейського Союзу.

Перелік публікацій

Перелік публікацій

Посібники з грифом університету
  1. Бойчук Н., Брода М., Білецька О., Терлецька Л. та ін. Комунікативний підхід до вивчення лексики англійської мови: навч.-метод. посіб. [для студентів спеціальності 6.020303 “Філологія. Мова і література (англійська)”] / Відп. ред. доц. Бойчук Н. В. – Дрогобич, 2010. – 293 с.
  2. Бойчук Н. В., Баран В. М. , Бібік В. Б., Терлецька Л. П. та ін. Практична фонетика англійської мови. Частина 1: навчальний посібник [для студентів I курсу спеціальності 6.020303 “Філологія. Мова і література (англійська)”]. – Дрогобич: РВВ ДДПУ імені Івана Франка, 2012. – 268 с.
  3. Терлецька Л. П. Практика усного та писемного мовлення: Книги в моєму житті: навчальний посібник [для студентів напряму підготовки 6.020303 ”Філологія. Мова і література (англійська)] / Л.Терлецька, В. Хоронжак. – Дрогобич: РВВ ДДПУ імені Івана Франка, 2011. – 62 с.
  4. Терлецька Л. П. Практика усного і писемного мовлення: живопис: навч.-метод. посіб. [для студентів спеціальності 6.020303 “Філологія. Мова і література (англійська)”]. / Б. О. Витрикуш, І. А. Гарник, Л. П. Терлецька, В. Ю. Туфі. – Дрогобич : РВВ ДДЛУ імені Івана Франка, 2012. – 80 с.
  5. Терлецька Л. П. Вища школа та Болонський процес : навчальний посібник [для студентів ВНЗ] / Марія Чепіль, Ореста Карпенко, Леся Терлецька. – Дрогобич : РРВ ДДПУ імені Івана Франка, 2013. – 196 с.
  6. Терлецька Л. Формування пізнавальної активності учнів у сучасних загальноосвітніх школах України : навчально-методичний посібник / Леся Терлецька. – Дрогобич: РВВ ДДПУ імені Івана Франка, 2015. – 44 с.
  7. Терлецька Л. П. Практика усного та писемного мовлення: тренувальні вправи для організації самостійної роботи студентів з теми “Сучасне життя. Кіно, телебачення”: навчально-методичний посібник / Роман Вишнівський, Галина Дучимінська, Ірина Харкавців, Леся Терлецька. – Дрогобич : РВВ ДДПУ імені Івана Франка, 2016. – 166 с.
  8. Терлецька Л. П. Практика усного та писемного мовлення: комплекс вправ до теми “Подорож розширює світогляд” (до підручника Upstream Intermediate by Virginia Evans, Jenny Dooley): навчально-методичний посібник / Леся Терлецька, Оксана Малицька. – Дрогобич: РВВ ДДПУ ДДПУ імені Івана Франка, 2016. – 68 с.
  9. Терлецька Л. П. Практика усного та писемного мовлення: тренувальні вправи для організації самостійної роботи студентів з теми “Сучасне життя. Кіно, телебачення, книги”: навчально-методичний посібник / Р. Вишнівський, Г. Дучимінська, І. Харкавців, Л. Терлецька. – Дрогобич: РВВ ДДПУ імені І. Франка, 2018. – 198 с.
Публікації у наукових фахових виданнях,  затверджених ВАК України
  1. Терлецька Л. Психолого-педагогічні особливості пізнавальної активності учнів / Леся Терлецька // Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал. – Дрогобич, 2012. – №9 (92). – С. 162 – 166.
  2. Терлецька Л. П. Пізнавальний інтерес як вирішальний чинник діяльнісної активізації учнів / Леся Петрівна Терлецька // Наукові записки: [збірник наукових статей] / НПУ імені М. П. Драгоманова; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. CХІ (111). – C. 172 – 178.
  3. Терлецька Л. П. Метод проектів та його застосування у формуванні навчально-пізнавальної активності учнів / Леся Петрівна Терлецька // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей. – Ялта: РВВ КГУ, 2014. – Вип. 43. Ч. 3. – С. 234 – 239.
  4. Терлецька Л. П. Соціально-педагогічні функції професійної діяльності учителя як наставника у творчій спадщині В. Сухомлинського / Леся Петрівна Терлецька / Нова педагогічна думка // Науково-методичний журнал. – Рівне: РОІППО, 2014. – № 2 (78). – С. 87 – 90.
  5. Терлецька Л. П. Роль проблемного навчання в реалізації активних методів навчально-пізнавальної активності учнів / Леся Петрівна Терлецька // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Випуск 39. – Київ – Вінниця: ТОВ фірма “Планер”, 2014. – С. 74 – 78.
  6. Терлецька Л. П. Вибір активних методів навчання в організації навчально-пізнавальної діяльності підлітків / Леся Петрівна Терлецька // Людинознавчі студії: збірник наукових праць ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ імені Івана Франка, 2014. – Вип. 29. Ч. 1. Педагогіка. – С.193 – 202.
  7. Терлецька Л. П., Вишнівський Р. Й. Англомовні запозичення у сфері інформаційних технологій (на прикладі українських електронних засобів масової інформації) / Р. Й. Вишнівський, Л. П. Терлецька // Науковий вісник МГУ. Серія: Філологія. – Одеса, 2015. – Вип. 19. – Том 2. – С. 162 – 164.
Публікації у наукових виданнях
  1. Терлецька Л. П. Лінгвопсихологічні основи інтерференції при вивченні практичної фонетики, її позитивні й негативні властивості / Л. П. Терлецька // Вісник факультету романо-германської філології / За ред. Кеміня В.П. – Вип. 6. – Дрогобич: РВВ ДДПУ імені Івана Франка, 2010. – С. 126 – 134.
  2. Терлецька Л. П. Активізація пізнавальної діяльности учнів як засіб удосконалення навчально-виховного процесу в ЗОШ України / Леся Петрівна Терлецька // Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця: зб. наук. ст., матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (15 – 16 трав. 2013 р.). – Х. : ХНЕУ; ХОГОКЗ, 2013. – С. 413 – 418.
  3. Терлецька Л. П. Мотивація як важливий компонент пізнавальної активності учнів / Леся Петрівна Терлецька // “Наука и образование: история, тенденции, перспективы”: материали VII Международной научной конференции (Донецк, 15‑17 сентября 2013 г.) // Научный журнал “Аспект” № 16 (Т. 1). – Донецк: “Цифровая типография”, 2013. – С. 20 – 22.
  4. Терлецька Л. П. Виділення критеріїв пізнавальної активності школярів як педагогічна проблема / Леся Петрівна Терлецька // Педагогічні та психологічні науки: виклики і сьогодення: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 8 серпня 2014 р.). – Київ, 2014. – С. 19 – 22.
  5. Терлецька Л. П. Сутність поняття пізнавальної активності як психолого-педагогічна проблема / Леся Петрівна Терлецька // “Психологія та педагогіка сучасності: проблеми та стан розвитку науки і практики в Україні”: збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 25 – 26 липня 2014 р.): – Львів : ГО “Львівська педагогічна спільнота”, 2014. – С. 65 – 68.
Статті у зарубіжних виданнях
  1. Терлецька Л. П. Роль учителя в організації активної навчально-пізнавальної діяльності / Леся Терлецька // Zbiór raportów naukowych. “Nauka dziś: teoria, metodologia, praktyka (29.09.2013 – 31.09.2013). – Wroclaw : Wydawca: Sp. z o .o. “Diamond trading tour”, 2013. – С. 22 – 25.
  2. Терлецька Л. П. Формування навчально-пізнавальної активності учнів у контексті реалізації мети і завдань української освіти / Леся Петрівна Терлецька // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич, 2014. – Вип. 9. – С. 129 – 134.