Навчально-методичне забезпечення освітніх програм
“Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька))”,
“Середня освіта (Мова і література (англійська, французька))”,
“Середня освіта (Мова і література (англійська, польська))”,
“Середня освіта (Мова і література (французька, англійська))”,
“Середня освіта (Мова і література (німецька, англійська))”
другого (магістерського) рівня вищої освіти
Перелік компонент:
- Готська мова
- Загальне мовознавство
- Загальнотеоретичний курс англійської мови
- Загальнотеоретичний курс німецької мови
- Загальнотеоретичний курс польської мови
- Загальнотеоретичний курс французької мови
- Комунікативна граматика англійської мови (В2)
- Комунікативна граматика німецької мови (В2)
- Комунікативна граматика польської мови (В2)
- Комунікативна граматика французької мови (В2)
- Країнознавство Великої Британії
- Країнознавство Німеччини/Австрії
- Країнознавство Польщі
- Країнознавство Франції
- Культура усного та писемного мовлення (англійська)
- Культура усного та писемного мовлення (німецька)
- Культура усного та писемного мовлення (французька)
- Лінгводидактика
- Література Великої Британії
- Література Німеччини/Австрії
- Література Польщі
- Література Франції
- Методика навчання англійської мови та літератури в школі
- Методика навчання німецької мови та літератури в школі
- Методика навчання польської мови та літератури в школі
- Методика навчання французької мови та літератури в школі
- Методологія наукових досліджень
- Порівняльна типологія англійської та української мов
- Порівняльна типологія німецької та української мов
- Порівняльна типологія французької та української мов
- Практичний курс англійської мови
- Практичний курс німецької мови
- Практичний курс польської мови
- Практичний курс французької мови
- Теорія літератури та компаративістика
- Аналітичне читання англійських текстів (В2)
- Аналітичне читання німецьких текстів (В2)
- Аналітичне читання польських текстів (В2)
- Аналітичне читання французьких текстів (В2)
- Філософія освіти