Меню

Гулич Марія Миколаївна

ГУЛИЧ Марія Миколаївна – кандидат педагогічних наук, доцент. 2011 року захистила дисертацію “Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками”. Авторка понад 30 наукових та навчально-методичних праць.

Сфера наукових зацікавлень: педагогічна освіта, порівняльна педагогіка, дидактика вищої школи, полікультурна освіта та методика викладання англійської мови у ВНЗ

Контактні засоби зв’язкуiliov3355@dspu.edu.ua

 

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Монографії

  1. Ярошко М. Логвиненко Т. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками. Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2012. – 240 с.

 

Посібники з грифом університету

  1. Ярошко М.М. Збірник вправ з граматики. Навчально-методичний посібник. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2007. – 68 с.
  2. Ковцуняк М.М., Ярошко М.М. Практичний курс англійської мови: подорож. Навчально-методичний посібник. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2011. – 76 с.
  3. Ярошко М.М. Організація профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками. Методичні рекомендації для підготовки фахівців спеціальності «Соціальна педагогіка» 6.010100. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2011. – 59 с.
  4. Ярошко М.М. Практичний курс англійської мови: засоби масової інформації. Навчально-методичний посібник. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2012. – 42 с.
  5. Ярошко М.М. Практичний курс англійської мови: тексти для домашнього читання. Навчально-методичний посібник. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2013. – 44 с.
  6. Гулич М.М. Країнознавство Англії: навчальний посібник для самостійної роботи студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта. Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2022. 32 с.

 

Публікації у наукових фахових виданнях

  1. Ярошко М.М. Особливості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з педагогічно занедбаними підлітками // Молодь і ринок. – 2011. № 8 (79). – С. 121–
  2. Ярошко М.М. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками // Наукові записки. Серія Психолого-педагогічні науки / за заг. ред. проф. Є.І. Коваленко. – Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012. – № 3. – С. 144–
  3. Ярошко М.М. Роль сімейного виховання у профілактиці відхилень у поведінці підлітків // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / за ред. П. В. Дмитренка. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 103. – С. 143–
  4. Ярошко М.М. Мовний портфель як інноваційна технологія у навчанні іноземної мови студентів ВНЗ: структура, цілі та функції // Науковий вісник Чернівецького університету. Серія Педагогіка та психологія. – Чернівці, 2015. – Вип. 734. – С. 24–28.
  5. Ярошко М.М. Компетентнісний підхід як ознака якості освіти у сучасній вищій школі. Інноваційна педагогіка. 2020. № 23. Т. 2. С. 20–
  6. Ярошко М.М. Формування полікультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови у процесі професійної підготовки. Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні науки. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. Вип. 73. С. 77–
  7. Ярошко М.М. Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх вчителів ІМ до роботи з обдарованими дітьми. Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні науки. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. Вип. 77. С. 68–
  8. Гулич М.М. Polycultural education in Ukraine in the context of the teacher’s personality development. Людинознавчі студії: збірник наукових праць Дрогобицького державного університету імені Івана Франка. Серія: Педагогіка. Дрогобич, 2021. Вип. 12/44. С. 46–
  9. Гулич М.М. Педагогічні умови формування полікультурної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов. Інноваційна педагогіка. 2022. № 45. С. 171–

 

Статті у зарубіжних виданнях

  1. Yaroshko M.M. Peculiarities of future social pedagogues’ professional training to preventive and corrective work with pedagogically neglected teenagers in Ukraine. Scientific and pedagogical internship “Organization of educational process in the field of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries” (November 16 – December 28, 2020): Internship proceedings. Wloclawek: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2020.
  2. Гулич М., Ярошко М. Вплив соціально-педагогічної діяльності підліткового клубу на розвиток особистісної ідентифікації підлітків. Viae Educationios: Studies of Education and Didactics. 2022. 1 (1). P. 44–50.

 

Статті у міжнародних наукометричних базах даних

  1. Ярошко М.М. Теоретико-методичні аспекти формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з педагогічно занедбаними підлітками. Молодий вчений. 2020. № 3.2 (79.2). С. 14–17.
  2. Lysiuchenko Olena, Sydorenko Yuliia, Oleksiienko Larysa, Lysenko Tetiana, Hulych Mariia. Intercultural communicative competence in the development of students’ linguistic skills. Linguistics and Culture Review. 2021. No 5. P. 1202–1226.
  3. Ярошко П., Ярошко М. Гулич М. Особливості змісту особистісної ідентифікації в підлітковому віці у контексті сучасного розвитку суспільства. Проблеми гуманітарних наук: збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія: Психологія. Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2021. Вип. 49. С. 134–