Меню

Пристай Галина Василівна

Пристай Галина ВасилівнаПРИСТАЙ Галина Василівна – кандидат філологічних наук, доцент. 2011 року захистила дисертацію “Динамічні морфонологічні моделі відприкметникового словотворення”. Авторка понад 60 наукових та навчально-методичних праць.

Сфера наукових зацікавлень: порівняльна лінгвістика, новітні педагогічні технології при викладанні іноземних мов

Контактні засоби зв’язку: prystaih@dspu.edu.ua  

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Монографії

  1. Пристай Г.В., Федурко М.Ю. Морфонологія відприкметникового словотворення: монографія. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2013. – 196 с.

Посібники з грифом університету

  1. Пристай Г.В. Практичний курс англійської мови: захист навколишнього середовища / Галина Пристай. – Дрогобич: Видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2011. – 70 с.
  2. Пристай Г.В. Практичний курс англійської мови: Голодомор 1932-1933 років в Україні / Галина Пристай. – Дрогобич: Видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2012. – 60 с.
  3. Пристай Г.В. Практичний курс англійської мови: професія вчителя: навчально-методичний посібник / Галина Пристай. – Дрогобич: Видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2014. – 62 с.
  4. Пристай Галина. Практичний курс англійської мови: відомі українці: навчально-методичний посібник / Галина Пристай. – Дрогобич: Видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2015. – 76 с.
  5. Пристай Г.В, Драчевич С.М. Практичний курс англійської мови: комп’ютерні технології в житті людини: навчально-методичний посібник / Галина Пристай. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2016. – 60 с.
  6. Пристай Г.В. Теоретичний курс англійської мови: матеріали до практичних занять з лексикології / Галина Пристай. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2017. – 98 с.
  7. Пристай Галина. Загальнотеоретичний курс англійської мови: матеріали до практичних занять: [навчальний посібник] / Галина Пристай. – Дрогобич: Видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2018. – 78 с.
  8. Збірник тестових завдань з англійської мови для проведення вступного випробування: навчально-методичний посібник / М.М. Сосяк, О.О. Савченко, Н.В. Куриленко, Г.В. Пристай, І.Б. Карпа. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2018. – 84 с.
  9. Пристай Галина. Культура усного й писемного мовлення: матеріали для самостійного опрацювання до підручника Speak Out Upper Intermediate: [навчальний посібник] / Галина Пристай. – Дрогобич: Видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019. – 76 с.
  10. Пристай Галина. Практичний курс англійської мови: «Світ навколо нас»: навчальний посібник / Галина Пристай. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка, 2022. – 54 с.

Публікації у наукових фахових виданнях

  1. Пристай Г.В. Морфонологічні параметри словотвірних гнізд прикметників із нульовою морфонемою в корені / Галина Пристай // Наукові записки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – С. 354–356.
  2. Пристай Г.В. Словотвірні гнізда прикметників на -н(ій) в аспекті морфонології / Галина Пристай // Проблеми гуманітарних наук: Наукові записки Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич, 2012. – Вип. 27. Філологія. – С.202–215.
  3. Пристай Г. Морфонологія словотвірних гнізд, вершини яких закінчуються на -б(ий), -п(ий), -в(ий), -м(ий) / Галина Пристай // Лінгвостилістика ХХІ століття: стан і перспективи. – Вип. 15. – Луцьк: Східноєвропейський національний ун-т ім. Лесі Українки, 2013. – С. 256–265.
  4. Пристай Г. Подільність/неподільність основ непохідних ад’єктивів в аспекті морфонології / Галина Пристай // Лінгвістика. – Луганськ: ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка“, 2013. – № 1 (25). – С. 193–200.
  5. Пристай Г.В. Навчання в співробітництві як засіб активізації пізнавальної діяльності на уроці англійської мови у ВНЗ / Галина Пристай // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. – Серія: “Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов”. – Харків, 2013. – Вип. 76. – С. 136–141.
  6. Пристай Г.В. Культуроспецифічні слова у ролі запозичень в етнічний мовних картинах світу (на матеріалі української, польської та англійської мов) / Галина Пристай, Олена Філь // Гуманітарна освіта в технічних навчальних закладах: збірник наукових праць. – Вип. 29. – Київ: НАУ, 2014. – С. 408–418.
  7. Пристай Г.В., Пристай Б. Акцентні варіанти української мови: теорія, історія. // Пристай Богдан, Пристай Галина // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. – Серія: філологія. – Вип. 70. – Харків, 2014. – С.110–114.
  8. Пристай Г.В. Особливості навчання іноземних мов в умовах співпраці / Галина Пристай // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – Вип. 75. – Житомир, 2014. – С. 102–106.
  9. Пристай Г.В., Пристай Б. Морфонологія словотвірних гнізд прикметників із двочленною субморфемою в основі / Галина Пристай, Богдан Пристай // Наукові записки. – Серія: Філологія (мовознавство). – Вип. 20. – Вінниця: ТОВ «Фірма «Планер», 2014. – С. 15–19.
  10. Пристай Г. Розвиток творчих здібностей студентів-філологів у процесі вивчення іноземної мови / Галина Пристай // Cучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. – Вип. 41. – Київ-Вінниця: ТОВ «Планер», 2015. – С. 438–441.
  11. Пристай Г., Пристай Б. Морфонологічні трансформації в словотвірних гніздах прикметників з вершинами на ‑р(ий) // Галина Пристай, Богдан Пристай // Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького національного університету. – Вип. 13. – Кривий Ріг, 2015. – С. 193–201.
  12. Пристай Г. Використання інноваційних технологій у процесі вивчення іноземної мови в початковій школі / Галина Пристай // Молодь і ринок. – 2016. – №5 (136). – С. 90–94.
  13. Пристай Г. Шляхи формування іншомовної комунікативної компетенції в початковій школі// Галина Пристай / Молодь і ринок. – №8 (151). – Дрогобич, 2017. – С. 121–125.
  14. Пристай Г. Роль морфонологічної позиції при дослідженні структури відприкметникових похідних / Г. Пристай // Проблеми гуманітарних наук: зб. наук. праць / Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2017. – С. 99–107.
  15. Пристай Г. Зміст професійно-орієнтованої лінгвістичної компетентності вчителя іноземної мови / Г. Пристай // Наукові записки. – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – Вип. 174. – С. 170–173.
  16. Пристай Г.В. Особливості формування компетентності в писемному мовленні при підготовці вчителя англійської мови. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Мукачево: Вид-во МДУ, 2020. Вип. 1 (11). С. 94–97.
  17. Пристай Г.В. Особливості формування творчого писемного мовлення майбутнього вчителя іноземної мови. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя: КПУ, 2021. Вип. 77. Т. 2. С.104–109.
  18. Пристай Г.В. Особливості формування іншомовної соціокультурної компетентності старшокласників. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип. 40. Том 3. С. 163–169.
  19. Пристай Г.В. Методичні основи формування професійно-орієнтованої соціокультурної компетентності вчителя іноземної мови шляхом використання газетного матеріалу. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Мукачево: Вид-во МДУ, 2021. Т. 7, № 2. С. 18–25.
  20. Prystai H. Development of English grammatical competence through the use of the project method. Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series “Pedagogy and Psychology”. 2022. 8 (2). P.9–17.

 

Статті у міжнародних наукометричних базах даних

  1. Пристай Г., Пристай Б. Морфонологічні параметри словотвірних гнізд прикметників із вершинами на -г(ий), -к(ий), -х(ий) / Галина Пристай, Богдан Пристай // Рідне слово в етнокультурному вимірі. – Дрогобич: Посвіт, 2015. – С. 214–222.
  2. Пристай Г., Пристай Б. Іван Франко: дрогобицький період // Пристай Галина, Пристай Богдан // Рідне слово в етнокультурному вимірі. – Дрогобич: Посвіт, 2016. – С.353–363.
  3. Пристай Г., Пристай Б. Функціональні моделі творення демінутивів у англійській та українській мовах / Галина Пристай, Богдан Пристай // Молодий вчений. – 2017. – № 4.3 (44.3). – С. 212–216.
  4. Пристай Г.В. Технологія змішаного навчання при формуванні професійної іншомовної компетентності вчителів / Г. В. Пристай // Молодий вчений. – 2019. – № 4.2 (68.2). – С. 186–188.
  5. Пристай Г.В. Методичні аспекти формування аудитивної компетентності у майбутніх вчителів англійської мови. Молодий вчений. 2020. № 3.2 (79.2). С. 66–71.
  6. Prystai Halyna. The need for a spiritual leader: Review of the monograph: Stepan Vidnianskyi, Mykola Vehesh: Avgustyn Voloshyn and Carpathian Ukraine in the History of the Ukrainian State-Building. Kyiv: National Academy of Sciences of Ukraine, Institute of History of Ukraine, 2021. 372 p. East European Historical Bulletin. 2022. Issue 22. P. 251–257. DOI: 10.24919/2519-058X.22.253736. (Web of Science)