Оленич С. [ЗАВДЯЧУЮ НАУКОВОМУ КЕРІВНИКУ, ПРОФЕСОРОВІ ВАЛЕРІЮ СКОТНОМУ] 4
Гнатів З. [«Філософія серця»: модус життя і безсмертя] 18-22
Бачко Н. [«Інший та Я»: ексцентричність діалогічного буття людини] 23-28
Бурий А. [Страх і Ніщо як предмети кінорефлексій] 28-35
Витак Г. [Чинник арт-терапії в соціальній адаптації осіб з особливими фізичними потребами] 35-42
Крутій Ю. [Віра як акт розумної волі] 55-60
Матковський М. [Моральні ідеали виховання у творчості Тараса Шевченка та Івана Франка] 60-67
Стеців В. [Особистість як необхідність] 67-71
Гурій М. [Необхідність вивчення іноземної мови в умовах глобалізації суспільства] 84-90
Калита Н. [Проблема виховного ідеалу в педагогіці] 109-115
Лужецький В., Павловський Ю., Лепак О. [Алгоритмізація навчання з безпеки життєдіяльності] 122-130
Пагута М., Петречко А. [Педагогічні засади створення електронного навчального посібника] 161-168
Плахова С. [Народні рухливі ігри – важлива складова національної культури і етнопедагогіки] 169-176
Салій В. [Розвиток школярів засобами музичного мистецтва] 176-180
Турчик І. [Шкільний спорт у країнах Європи] 180-187
Бандура Г. [Обдарованість як об’єкт психологічного аналізу] 194-198
Гринечко А. [Зміст ціннісного самовизначення в старшому підлітковому віці] 199-205
Гриник І. [Психологічні особливості формування етнічної толерантності у студентської молоді] 205-212
Ілляш С. [Погляд на самосвідомість з позиції системного підходу] 212-221
Хавула Р. [Психологічний аналіз ціннісних орієнтирів у юнацькому віці] 231-237
Міщук У. [Роль експресем у творі І. Франка «Коваль Бассім»] 245-250
Вовк О. [Перекладацька діяльність Бориса Грінченка та Марії Загірньої] 272-276
Гаврилюк Х. [Поема «Енеїда» І. Котляревського як художній феномен] 277-286
Дмитрів І. [Святий Франциск з Асижу і Богдан-Ігор Антонич: дотичність світоглядів] 287-297
Зимомря І. [Художня модифікація у малій прозі Томаса Бернгарда] 297-304
Лазірко Н. [Чарльз Діккенс та Джек Лондон в літературно-критичній оцінці Юрія Клена] 305-315
Темнюк Н. [Особливості побудови тексту: об’єктивні й суб’єктивні начала] 332-341
Галик В. [Дрогобицькі юристи – кореспонденти Івана Франка] 360-372
Кекош О. [Особливості самбірської школи іконопису другої половини XVI століття] 391-397
Бриндзя І. [Дослідження нітратного забруднення води колодязів на території Передкарпаття] 429-438
Досвядчинська М. [Хімічна структура та біосинтез мікотоксинів грибів роду aspergillus] 438-444
Коваль Н. [Мікотоксини грибів роду aspergillus] 448-455
Куцериб Т. [Деякі аспекти трансформаційної діяльності ґрунториїв] 456-460
Сеньків В. [Очистка стічних вод з використанням sbr-реактора] 476-482
Філь В. [Дослідження розумової працездатності студентів у перший рік навчання] 488-494
Вовк Ю. [Управління знаннями як умова збереження та розвитку культури організації] 526-534
Хомош Ю. [Сучасна модель компетенцій менеджера природоохоронної діяльності] 534-540
Боженський А. [До питання виконавської інтерпретації баянних композицій Віктора Власова] 8-11
Дутчак В. [Творчість Л. Гайдамаки як складова процесу академізації бандурного мистецтва] 30-33
Душний А., Дякунчак Ю. [Невідомий композитор Старосамбірщини: творчий портрет Юліана Пукшина] 34-37
Кундис Р. [Творчість композиторів-баяністів як чинник пропаганди Львівської школи] 43-46
Левицька І. [Навчально-виховний потенціал творів для домри Л. Матвійчук] 53-56
Олексів Я. [Баянна сюїта і партита: розмаїття авторських інтерпретацій] 57-62
Шафета В. [Внесок Костянтина Соколова у творчо-виконавську діяльність Львівщини] 79-82
Галик В. [Літературознавці, журналісти та священики – кореспонденти Івана Франка з Дрогобича] 5-15
Галів М. [Шкільництво села Лужок Долішній (ХІХ – початок ХХ ст.)] 15-36
Ільницький В. [До проблеми чисельності підпілля у Дрогобицькій окрузі ОУН (1945 – 1952)] 36-44
Стецик Ю. [Монастирські фільварки Перемишльської єпархії (XVIII ст.)] 63-72
Душний А. [До питання наукового осмислення української школи баянно-акордеонного мистецтв] 73-82
Кузьо В. [Творчий розвиток студента-інструменталіста в контексті музичного мистецтва України] 93-99
Мартинів О. [Творчість Василя Верховинця в контексті формування національної культури] 109-113
Муляр Н. [Виховання дітей молодшого шкільного віку засобами театрального мистецтва] 114-121
Олексів Я. [Жанрові модифікації сюїти та партити в музичному просторі ХХ століття] 121-131
Турчик І., Козіброда Л. [Проблеми та тенденції шкільного фізичного виховання за кордоном] 195-203
Бандура Г. [Особливості становлення ідентичності в ранньому підлітковому віці] 213-219
Бахур О. [Психологічна характеристика підлітків з делінквентною поведінкою] 220-226
Гринечко А. [Роль самооцінювання в процесі самовизначення особистості] 227-235
Дуб В. [Ціннісно-смислові характеристики майбутніх педагогів] 235-244
Зимянський А. [Психологічні особливості розвитку моральної позиції підлітків] 252-257
Хавула Р. [Психологічні особливості подружньої сумісності] 258-267
Вовк О. [Поступ нової української дитячої літератури у другій половині ХІХ століття] 281-287
Дяків Ю. [Характер рецепції творчості Бернарда Шоу в оцінках англомовних критиків] 304-310
Лазірко Н. [Творчість Стефана Цвeйґа в літературознавчій оцінці Юрія Клена] 311-321
Галик В. [Співпраця Івана Франка із Онуфрієм Пашуком (на матеріалах листів до І. Франка)] 4-12
Ільницький В. [Життєвий і бойовий шлях Володимира Лівого-«Йордана», «Митара» (1919 – 1948)] 20-29
Стецик Ю. [Візитаційний опис парафіяльної церкви села Східниця (1843 р.)] 63-74
Мельник І. [Наукове осмислення специфічних особливостей виконавського слуху баяніста] 84-92
Олексів Я. [Баянний доробок Володимира Зубицького з позиції ретроспекції барокових жанрів] 92-100
Дмитрів І. [«Книга Лева» Богдана-Ігоря Антонича у контексті філософії Григорія Сковороди] 123-131
Дяків Ю.[Художній доробок Бернарда Шоу в українськомовних інтерпретаціях] 143-149
Лазірко Н. [Дослідження Юрія Клена про німецький експресіонізм] 149-157
Луцик В., Зимомря І.[Пошук жіночої тожсамості у малій прозі Доріс Лессінг] 158-164
Пиц Т.[Відображення німецьких назв муляра у слов’янських апелятивах та антропонімах] 164-170
Угляй Л.[Музичний характер традицій у романах Тоні Моррісон] 171-177
Бандура Г. [Теоретичні аспекти вивчення емоційних проявів у підлітків] 226-231
Гринечко А. [Тривожність як чинник виникнення неврозу страху] 232-238
Гринців М. [Саморегуляція як компонент професійної підготовки майбутнього фахівця] 238-245
Галик В. [Громадсько-політична діяльність Івана Франка на теренах Самбора та Самбірщини] 4-14
Галів М. [Курсова система освіти на Дрогобиччині у роки нацистської окупації (1941 – 1944)] 15-28
Якубовська-Кравчик К. [Ікони польсько-українського пограниччя ХХІ століття] 74-81
Молчко У., Олач Ю. [Зародження та еволюція органної культури в місті Самборі] 113-119
Савчин Г. [До питання деяких аспектів осмислення баянної творчості Володимира Зубицького] 120-126
Салій В. [Сутність художнього образу та особливості його прояву у музичному мистецтві] 126-133
Данилів І., Дмитрів І. [Ідея душевного миру та щастя у творчості Григорія Сковороди] 148-156
Луцик В. [До питання про специфіку жанру наукової фантастики у доробку Доріс Лессінг] 157-162
Марочканич І. [Феномен культурного імперіалізму: пролегомени до інтерпретації] 163-168
Явір Л. [«З хреста пливуть всі наші сили» (Символіка лексеми хрест у поезії Івана Франка)] 168-175
Жигайло О., Кожан-Шелепило Г. [Формування часових уявлень учнів початкових класів] 190-196
Боженський А. [Концерт студентів-лауреатів музично-педагогічного факультету] 205-207
Душний А. [Мар’яна Мазур – вокальна надія Дрогобича] 208-210
Душний А., Пиц Б. [VІ-й Міжнародний конкурс баяністів-акордеоністів «Perpetuum mobile»] 211-213
Дякунчак Ю. [Нова сторінка творчості Романа Стахніва] 213-215
Зимомря І., Зимомря О. [Рух переємності художнього досвіду] 215-220
Галик В. [Сільська Сколівщина у краєзнавчій та етнографічно-фольклорній спадщині Івана Франка] 4-12
Ільницький В. [Постать Трифуна Гачіча на тлі визвольного руху у Карпатському краї ОУН] 23-32
Бернадська Д. [Танець первісний і давньосхідний: розвиток і виражальні форми] 73-81
Душний А. [До питання пріоритетності творчого розвитку студента-інструменталіста ХХІ століття] 82-88
Марушка М. [Гра як один з прийомів розвитку творчих здібностей на уроках хореографії] 112-118
Шариков Д. [Хореографія ренесансу: майстри танцю, перший балет і танцювальна техніка] 129-136
Дмитрів І. [Біблійна парадигма публіцистики о. Василя Мельника (Лімниченка)] 164-171
Лях Т. [Жанрово-стильова своєрідність поезій у прозі Марка Черемшини] 189-197
Давидов М. [Дрогобицький баянно-акордеонний конкурс як мистецьке явище жанру] 198-199
Суслов Е. [Несколько штрихов об конкурсе «Perpetuum mobile»] 204-205
Ільницький В. [Значення конспіративних заходів у діяльності підпілля Карпатського краю ОУН] 32-52
Бернадська Д. [Сучасна хореографія в контексті синтезу мистецтв] 78-86
Давидов М. [Аспекти фахового мислення музиканта-виконавця] 93-118
Шариков Д. [Балет XVII?XVIII століття: видатні майстри і виражальні засоби] 138-142
Вовк О. [Борис Грінченко як теоретик і критик української дитячої літератури] 150-159
Гаврилюк Х. [Джерелоцентризм польськомовного перекладу поеми «Енеїда» Івана Котляревського] 160-166
Галів У. [Етноцентричне наповнення образу «життя» в поезії Василя Стуса] 167-173
Голомідова Л. [Жанрово-стилістичні особливості новели «Гріджія» Роберта Музіля] 174-180
Дмитрів І. [Націософія творчості о. Василя Мельника (Лімниченка)] 181-189
Луцик В. [Англійська мала проза: еволюція структури і літературної форми] 190-197
Мельник О., Зимомря І. [Творчість Миколи Маркевича: рецептивні та типологічні виміри] 198-207
Свірщук Л. [Християнське вчення Дмитра Туптала] 208-215
Бондаренко В. [Вечное движение к победе] 224-225
Душний А. [Нариси конкурсу «Візерунки Прикарпаття»] 232-235
Михаськова М. [«Музичний меридіан» Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії] 236-238
Найда Ю., Найда В. [Знайомтесь: навчально-методичний посібник «Іди, іди, дощику»] 239-241
Сеник О. [Василь Барвінський і українська діаспора закордоння] 246-249
Галик В. [Іван Франко і Ватрослав Ягич: історіографія та джерельна база проблеми] 4-9
Галів М. [Читальня товариства «Просвіта» в Східниці (1909 – 1939 рр.)] 10-16
Кашка М. [Значення мови у формуванні національної самосвідомості на Закарпатті у ХІХ столітті] 26-31
Стецик Ю. [Василіанські монастирі міста Перемишля (XIV – XVIII ст.)] 55-61
Андрейко О. [Методологічні основи формування виконавської культури скрипаля] 62-68
Бернадська Д. [Розвиток неокласичного балетного стилю в хореографії ХХ століття] 77-82
Буданова Т. [Про функціональну полівалентність сучасної баянної культури] 83-90
Кисляк Б. [Передумови виникнення творчості для баяна (кінець ХІХ – середина ХХ ст.)] 117-121
Настюк О. [Синкретизм музики і танцю в балетній хореографії] 152-157
Ніколенко О. [Композиційно-стильова специфіка концерту М. Дремлюги для бандури з оркестром] 158-163
Плахотнюк О. [Джаз танець на академічній балетній сцені: генезис та персоналії] 164-168
Федоронько Л. [До проблеми адаптації поезій Т. Шевченка в українському пісенному фольклорі] 192-197
Шариков Д. [Cтилістика бальної хореографії: історія, форми і техніки] 198-203
Зелінська Л. [Підвищення знань молодших школярів шляхом мотивації навчальної діяльності] 228-232
Ковальчук-Валендяк М. [Академічний тьюторинг в реаліях вищої школи Польщі] 255-260
Kрaєвска А.[ Об’єкт і форми оцінювання студентів у сучасному навчальному процесі] 261-268
Стецик А. [Еволюція сутнісних характеристик соціальної відповідальності підприємництва] 286-292
Качмар О. [Аспекти «контактоустановлюваності» Північноамериканського концепту MANAGEMENT] 319-325
Паночко М. [Запозичення як джерело збагачення українського юридичного лексикону ХІХ ст.] 326-330
Голомідова Л. [Наскрізні мотиви у новелістиці Роберта Музіля] 337-341
Дмитрів І. [Категорія християнського символу та його функціонування в художньому тексті] 342-347
Зимомря О. [Українсько-угорське помежів’я: особливості літературної взаємодії] 360-364
Луцик В. [Стратегії інтерпретації художніх моделей малої прози Доріс Лессінг] 365-370
Кемінь О. [Особливості жіночого прозописьма Анджели Картер: критерії сприйняття дійсності] 371-374
Угляй Л. [Образ предка у прозі Тоні Моррісон] 382-386
Кречківська Г. [Структурно-функціональна організація гетеротрофних комплексів відвалів] 393-399
Пригара О. [Екологічні проблеми туризму та шляхи їх вирішення] 404-408
Зимомря І. [Текстова структура та верифікація її смислів] 420-424
Тельвак В. [Останні томи листування Михайла Грушевського] 425-429
Галик В. [Хорватський фольклор у наукових зацікавленнях Івана Франка] 3-10
Корсак Р. [Політичні взаємовідносини України і Чехії в НАТО] 42-47
Салій В. [Художній образ музики у виконавській інтерпретації] 54-59
Галів М. [Теорія класової боротьби в історико-педагогічних працях Геннадія Жураківського] 74-80
Гвоздяк О., Свида-Сусіденко Т. [Вивчення фразеологізмів на заняттях німецької мови (ОІМ)] 81-85
Коцопей Г. [Григорій Врецьона про виховний ідеал української молоді] 99-104
Краєвска А. [Цілі і результати університетського навчання у ХХI столітті] 105-110
Яцканич Н. [Навчальні матеріали на занятті з іноземної мови професійного спрямування] 135-141
Стряпко А. [Україна в угорських зовнішньополітичних концепціях: виклики ХХІ століття] 142-148
Стряпко І. [Аналіз революцій в Україні на основі теорії Дж. Девіса] 149-155
Вереш М. [Метафори у богословській фаховій комунікації німецької мови] 162-166
Зайцева О. [Ремарка як лексикографічна категорія] 167-172
Качмар О. [Проблема співвіднесення концептуальної та мовної картин світу] 173-178
Глущак Н. [Символіка та образна структура роману «Таємний сад» Ф. Г. Бернет] 179-184
Голомідова Л. [Образ «Іншого» як концепт осмислення дійсності у новелах Роберта Музіля] 185-189
Зимомря І. [Дискурс взаємодії репрезентативній стратегії літературного феномена] 198-204
Душний А., Пиц Б. [Міжнародний конкурс баяністів-акордеоністів «Perpetuum mobile – 2014»] 205-207
Галів М. [Королівський привілей на попівство села Літиня 1670 р.] 9-16
Корсак Р. [Проблеми та перспективи українсько-чеської економічної співпраці (ХХІ cт.)] 29-32
Лазорак Б. [«Австрійська модернізація» підземних комунікацій Самбора у 1906 – 1913 рр.] 33-40
Тельвак В. [Львівський університет у становленні історичної школи Михайла Грушевського] [46-52]
Гончаренко А. [Українська скульптура 1990-х – 2000-х рр: стан дослідженості проблеми] 53-61
Іваненко С. [«Куточок біля науки» (Харківський період наукової діяльності Павла Жолтовського)] 68-74
Паньків М. [Творчі підходи до реалізації особистості концертмейстера-баяніста (акордеоніста)] 75-81
Шариков Д. [Філософія танцювального мистецтва за Платоном та Лукіаном] 88-93
Глущак Н. [Особливості відтворення емотивності в романі «Таємний сад» Ф.Г.Бернет] 100-104
Дорофеєва М. [Nomen est omen? Про зміст і назву дисципліни «жанрові теорії перекладу»] 105-112
Зимомря М., Зимомря І., Зимомря О. [Переклад як модель лінгвістичної комунікації] 113-118
Бурлака Д. [Модель образу правителя в «Історії Русів»] 125-130
Дмитрів І. [Образ світла у творчості Богдана Ігоря Антонича] 131-135
Луцик В. [Екзистенціалізм у малій прозі Доріс Лессінг] 161-165
Угляй Л. [Інтертекстуальні зв’язки прози Тоні Моррісон та Гарієт Бічер-Стоу] 166-172
Яцько А. [Система києворуських образів у поезії Михайла Драй-Хмари] 179-185
Калита Н. [Організаційні форми навчання:історія та сучасність] 229-234
Кекош О. [Освітні проекти митрополита Андрея Шептицького і виховання молоді] 235-241
Коцопей Г. [Тема виховного ідеалу молоді у рубриках «Газети школьної» (1875 – 1879 рр.)] 242-247
Луців С. [Літературна гра як засіб розвитку читацького кругозору молодших школярів] 248-252
Муляр Н. [Особливості соціалізації учня початкової школи на уроках «Я у світі»] 253-258
Садова І. [Особливості навчання дітей з порушеннями зору в умовах початкової школи] 265-269
Пригара О. [Еколого-освітня діяльність природоохоронних установ Закарпаття] 277-281
Гнідик І. [Митрополит Андрей Шептицький та Греко-Католицька Церква у США] 13-21
Гринюка Б. [Педагогічна діяльність Івана Старчука (1921–1939 рр.)] 22-28
Гриценко Г. [Михайло Грушевський в українсько-білоруських наукових контактах] 29-34
Ільницький В. [Стосунки українців та поляків у Карпатському краї ОУН (1943–1946)] 35-55
Душний А., Савчин Г. [Визначні постаті Дрогобича: штрихи до портрету Віктора Чумака] 62-69
Паламарчук В. [Вплив строю класичної шестиструнної гітари на її виразні можливості] 78-84
Радомська А. [Етнокультурна позиція особистості у просторі художньої освіти] 93-97
Сташевський А. [Алеаторні вияви в українській музиці для баяна 1990-х – 2000-х років] 98-103
Шкільник Б. [Українська наукова думка ХХ ст. про різдвяні барокові духовні пісні] 104-109
Вереш М., Синьо В. [Полісемія у німецькій християнсько-богословській терміносистемі] 110-114
Мисюра К. [Використання жаргонів у суспільно-політичних виданнях] 123-127
Томенюк О. [Когнітивний підхід до аналізу мовних явищ] 141-146
Жовтані Р. [Маркери концепту «своє / чуже» у малій прозі Ернста Віхерта] 161-166
Ткаченко Т. [Генологічна специфіка малої прози Михайла Осадчого] 201-207
Ґаловска А. [Педагогічні аспекти верхової їзди] 237-246
Кайдалова Г. [Толерантні взаємостосунки як категорія морального виховання молодших школярів] 247-252
Канюк О. [Професійні вимоги до майбутніх соціальних працівників] 253-259
Повечера І. [Особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів технологій] 288-292
Садова І. [Казкотерапія – сучасний метод роботи з дітьми, які мають особливі потреби] 293-298
Ткаченко О. [Гейміфікація освіти: формальний і неформальний простір] 303-309
Заболоцька С. [Особливості особистісного розвитку майбутнього педагога] 333-337
Наконечна М. [Психоемоційні фактори самореалізації студентів у суспільстві] 338-342
Хавула Р. [Життєва перспектива особистості в юнацькому віці] 343-348
Галів М. [Вибранці-солтиси у селі Літиня на Дрогобиччині (XVIІ–XVIІІ ст.)] 15-21
Медвідь О. [Політика Фронту національної єдності у 1933–1939 рр.] 55-61
Попп Р. [Джерела особового походження з історії інтелігенції Львова (1944–1953)] 62-68
Чиркова М. [Навчитель українства Іван Стешенко] 69-78
Медведик Ю. [«Богогласник» – перша друкована антологія духовних пісень в Україні] 89-96
Боб’як Д. [Дослідження українського художнього текстилю ХХ – початку ХХІ століття] 113-118
Марушка М. [Теорія і методика роботи з дитячим колективом] 119-123
Процюк В. [Культурологічні аспекти підготовки майбутнього вчителя музики] 124-129
Крупко О. [«А час не стишує галопу…»: мовна картина світу у поезії Ліни Костенко] 148-154
Поліщук О. [Переклад топонімів як елемент лінгвокраїнознавчого аспекту вивчення мови] 169-174
Рашкі Н. [Особливості портретних описів у романі «Таємний сад» Ф. Г. Бернет] 175-179
Ригус В. [Роль аргументації у сучасному політичному дискурсі] 180-186
Юзьо С. [Фраземіка говірки села Сімер Перечинського району Закарпатської області] 187-192
Вовк О. [Емоційний потенціал дитячих оповідань Володимира Винниченка] 193-198
Дмитрів І. [Образ богопосвяченої особи в українській поезії міжвоєнного періоду ХХ століття] 205-212
Марочканич І. [Культурний імперіалізм і культурний націоналізм: пролегомени до експлікації] 213-217
Оверчук О. [Передумови створення Південно-західного відділу РГТ: ретроспективний аналіз] 218-223
Угляй Л., Зимомря І. [Система художніх засобів психологізму у прозі Тоні Моррісон] 224-231
Цзявень C. [Тарас Шевченко та Олександр Пушкін: творчий діалог двох геніїв] 232-236
Гірняк С. [Стефан Ковалів: штрихи до мовного портрета] 248-254
Муляр Н. [Особливості вивчення сімейних традицій на уроках «Я у світі» початкової школи] 284-289
Стецик А. [Чинники та перешкоди посилення соціальної відповідальності підприємництва] 311-317
Зимомря І., Голомідова Л. [Роль анімалістичних образів у малій прозі Роберта Музіля]24-34
Дмитрів І. [Сакральний простір у збірці «Велика гармонія» Богдана-Ігоря Антонича]35-42
Вовк Л. [Специфіка становлення тендерної ідентичності дошкільників]58-66
Шантків Н., Чепелюк А. [Проблеми збереження фізичного здоров’я дитини]111-119
Салань Н., Салань О. [Формування компетентностей учнів на гуртках математики]162-170
Галів М., Галів У. [Радянізація системи освіти дорослих у Дрогобицькій області (1939 – 1941)]212-219
Кашка М., Копинець А. [Синагоги Закарпаття як об’єкти релігійного туризму]232-238
Мельничок Ю. [До питання персонального складу підвідділу 476 ТВ-24 «Маківка» (1947 – 1948)]251-266
Марія Ворогова. [Діяльність Омеляна Пріцака в наукових установах] 4-10
Тетяна Божко. [До питання визначення іміджевого стилю] 34-38
Наталія Ковтун. [Творчий характер вольової активності митця] 49-86
Віолетта Ал Касем. [ Методи дослідження еволюції літерних знаків середньофранцузької мови ] 71-74
Зоряна Годунок. [Проблема ідентичності іншої в гумористично-фентезійних романах О. Громико] 75-79
Olena Gryshchenko. [Modem perception of fake] 80-84
Майя Кліщевська. [Метод когнітивного аналізу маркетингового дискурсу в українській мові] 90-94
Анастасія Копитіна. [Електронний простір у системі концептуального поля «ПРОСТІР»] 95-100
Мар’яна Федишин. [Типологія християнського релігійного дискурс] 119-124
Євген Пліско. [Профілактика правопорушень серед неповнолітніх в інтернатних закладах] 201-204
Наталія Прокопчук. [Використання смартфонів на уроках англійської мови у ЗНЗ] 210-214
Світлана Скляр.[Особливості корекції заїкання в дітей дошкільного віку] 219-222
Юлія Тодорцева. [Професійна мобільність у педагогічному вимірі] 223-228
Володимир Гоцуляк. [Полемічна література XVI – XVII ст. в освітній культурі України] 4-8
Станіслав Жовнір. [Творчість Агустина Барріоса в контексті сучасного гітарного мистецтва] 31-35
Юлія Грибіник, Тетяна Галай. [Семантичні способи утворення термінів геодезичної сфери] 60-63
Оксана Дзера. [Перекладознавчі проекції інтертекстуальності в інтерпретації Андрія Содомори] 69-73
Оксана Коновалова. [Девербативи із суфіксом -я в художньому дискурсі І. Франка] 74-78
Наіля Хайруліна. [Жанрова своєрідсть українського та англійського реалістичного роману] 101-106
Світлана Денисенко. [Мультимедійне освітнє середовище: сутність і специфіка] 126-129
Анна Лозенко. [Проблема рефлексії у дидактичній підготовці майбутніх учителів] 154-159
Олена Поп. [Професійна готовність вчителя до екологічної освіти учнів у школах Канади] 187-190
Тетяна Яковишина. [Agile-методологія як чинник модернізації сучасного освітнього простору] 217-223
Людмила Ясногурська. [Викладання іноземних мов у добу глобалізації] 224-227
Андрій Душний. [VI-й фестиваль «День баяна та акордеона» в Дрогобичі] 228-229
Ірина Автушенко. [Кар’єрне зростання військовослужбовців Збройних Сил України] 4-9
Ліліана Вежбовська. [Актуальне мистецтво: апробація нового гуманізму] 21-25
Байрам Гаджизаде. [Ранние прототипи в римском искусстве] 26-31
Махира Расим гызы Гайибова. [Исполнительство актеров в спектаклях классических произведений] 32-38
Семен Абрамович. [Генеза, зміст та динаміка поняття «aκµή»] 43-45
Наталія Василівська. [Від епічної до постепічної драми] 51-54
Олександра Вісич. [Метадраматична поетика п’єси Ігоря Костецького «Близнята ще зустрінуться»] 55-62
Наталя Ізотова. [Художній наратив у контексті ігрової стилістики] 63-67
Inga Kapustyan. [Intertext as a feature in the novel “The mprovisator” by H. C. Andersen] 68-72
Майя Кліщевська. [Комунікативні недоліки в маркетинговому дискурсі] 73-77
Іван Бахов. [Генеза концепту мовна імерсія у навчанні іноземних мов] 82-88
Ольга Біляковська. [Категорія «якість освіти» у науковому дискурсі польських дослідників] 92-96
Paulina Dubiel-Zielińska. [Autorytet rodzica we wspόłczesnej rodzinie] 132-135
Анжеліка Калініченко. [Особливості наукового тексту та авторська модель його інтерпретації] 147-151
Наталія Кантор. [Молодіжна правова субкультура: експлікація поняття] 10-15
Вікторія Данилець. [Гуцульська музична сецесія в фортепіанній творчості А. Кос-Анатольського] 29-33
Ілга Кольц. [Народне інструментальне мистецтво півдня України] 39-42
Оксана Коновалова. [Діалектні девербативи в художньому дискурсі І. Франка] 53-57
Галина Кузенко. [Семіозис тексту та його семіотичні стилі] 58-62
Ольга Кулина. [Синтаксичні структури модифікації в англійському заповідальному дискурсі] 63-66
Марія Лозицька. [Лінгвокультурний аспект прислів’їв з фемінінним компонентом у німецькій мові] 72-76
Ольга Меленчук. [Юліан Романчук – видавець і дослідник творів Т. Шевченка] 77-83
Наталія Корчинська. [Особливості норвезької системи професійної освіти] 104-108
Діана Кохан. [Шляхетне ставлення до жінки в науково-педагогічній літературі] 114-119
Михайло Макаренко, Ольга Яшна. [Нейрофітнес як метод заміщуючого онтогенетичного впливу] 143-146
Анатолий Щедрин. [Проблема «СЕТІ – SETI» в контексте истории науки и техники] 22-25
Рада Михайлова. [Про наукові дефініції «мистецька» та «художня» школа] 26-29
Софія Триколенко. [Природні форми мінералів у ювелірній творчості Андрія Комарова] 42-45
Ольга Фабрика-Процька. [Музичний фольклор як ідентифікація українців Пряшівщини (Словаччина)] 46-52
Марія Чікарькова. [Образ Музи в українській поезії кінця XIX – поч. XX ст.] 84-87
Наталія Пожарська. [Лінгвокогнітивні процедури регулювання референції на мікрорівні] 102-106
Тетяна Северіна. [Формування навчальної автономії студента в позааудиторній діяльності] 111-115
Галина Січкаренко. [Професійна мотивація педагогів] 116-119
Світлана Скворцова. [Навчання математики учнів – представників цифрового покоління] 120-124
Людмила Шлєіна. [Ґендерна культура студентської молоді закладу вищої освіти] 176-180
Іван Годя. [Заклади гостинності Ужгорода: історія та сучасність] 4-9
Зенфира Гулиева. [Переселенческая политика Российской империи] 10-14
Лілія Пилипенко. [Розвиток національно-визвольного руху в Західній Україні в 1918-1939 роках] 36-41
Світлана Савойська. [Національний контекст регіональної моделі мовної політики Швейцарії] 42-46
Валентин Северинюк. [Тарас Шевченко і Донеччина] 47-51
Аліна Акімова, Анастасія Акімова. [Аналіз літературних творів корейської середньовічної прози] 57-61
Олена Вірич. [Концепт «самотність» у прозі М. Матіос] 67-71
Олена Климентова. [Проблемні аспекти комунікативного статусу місіонерської проповіді] 85-89
Євген Купріянов. [Класифікація іспанських слів за їх словозмінними характеристиками] 102-110
Олена Бочарова. [Моделі творчості в дослідженнях зарубіжних науковців] 126-130
Алла Гуцол. [Сутність та зміст ґендерної освіти в Українській державі] 144-148
Юлія Карпенко. [Готовність майбутніх сімейних лікарів до науково-дослідної діяльності] 167-171
Valentyna Kovalenko. [A literary text as a mediator in inter-cultural communication] 172-175
Світлана Колесник, Тарас Волох. [Історія хіп-хоп культури та її еволюція] 15-19
Наталія Науменко. [Варіації образу вина в українській романтичній поезіїї] 34-38
Олеся Наумовська. [Різновекторність локусів потойбіччя в народній неказковій прозі] 39-47
Роксолана Поворознюк. [Реконтекстуалізація в перекладацькому аналізі медичного тексту] 53-57
Дарія Ржевська. [Концепт у когнітивній лінгвістиці (на прикладі ономатопоетичної лексики)] 58-64
Вікторія Скрябіна. [Аксіологічний аспект персуазивності любовного дискурсу] 72-75
Микола Стасик. [Міфологічний світ роману Дари Корній і Тали Владмирової «Зозулята зими»] 76-80
Наталія Талавіра. [Орієнтаційні звороти англійської мови: моделі вживання артиклів] 81-86
Лариса Топчий. [Лінгвістичний обшир терміна «комунікативна інтенція»] 87-91
Тетяна Цепкало. [Міфологема місяця як символ смерті в українській поезії XX століття] 92-96
Наталія Щербій. [Аугментативний рід дії у слов’янських мовах: сатуративний тип] 108-112
Ольга Нежива. [Досвід реформування освітньої політики в Королівстві Данія] 119-122
Ольга Осаульчик. [Організація співпраці в системі «викладач – студент» у сучасних умовах] 123-126
Валерія Павлова. [Особливості підготовки магістрів освіти засобами інтерактивних технологій] 127-131
Марина Сидорович. [STEM-освіта в підготовці майбутніх біологів і екологів] 162-166
Анна Шевчук. [Особливості використання соціальних мереж у процесі навчання іноземної мови] 190-194
Михайло Шехавцов. [Інформаційна культура студентської молоді в нових освітніх умовах] 195-198