І. ЦИКЛ ЗАГАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
1.1. НОРМАТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
- Іноземна мова за професійним спрямуванням
- Філософія освіти
ІІ. ЦИКЛ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
2.1. НОРМАТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
- Психологія вищої школи
- Педагогіка вищої школи
- Княжа доба на Русі: дискусійні проблеми історичних досліджень
- Методика викладання історії у вищому навчальному закладі
- Ранньомодерна Україна: соціальна історія, ментальність, політична культура та уявлення суспільства
- Центральна Азія і Кавказ у ХХ – на початку ХХІ ст.
- Методика викладання суспільно-політичних дисциплін у вищому навчальному закладі
- Історія підавстрійської Галичини
Практики
2.2. ВИБІРКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
2.2.1. Дисципліни самостійного вибору вищого навчального закладу (спеціальності)
- Інтелектуальна історія Європи
- Геополітична роль України та Польщі в Європі на сучасному етапі
- Українська діаспора: історія і сучасність
- Рецепція римського права у цивілізаційному просторі середньовічної Європи
- Національно-визвольний рух на західноукраїнських землях у 1920-1950-х рр.: історіографія проблеми
2.2.2. Дисципліни вільного вибору студента
- Іван Франко і Центрально-Східна Європа
- Східна Галичина у громадсько-політичній та науковій діяльності Івана Франка
- Перша світова війна і Східна Галичина
- Рух Опору в Карпатському краї (1940 – 1950 рр.)
- Історія повсякдення українського суспільства (XV – XVIII ст.)
- Генеалогія
- Нації і націоналізм у Центрально-Східній Європі (кін. XVIІІ – поч. ХХ ст.)
- Історіографія нової та новітньої історії
- Система освіти в Галичині (ХІХ – перша пол. ХХ ст.)
- Василіанські монастирі Речі Посполитої: інституційний розвиток, формація чернецтва
- Комп’ютерні інформаційні технології в освіті і науці
- Охорона праці в галузі