Білецька Л.,
Білецький Р. Використання демонстраційних програм у освітньому процесі
початкової школи
|
258
|
Борисов В. Вплив
мультимедійних комп’ютерних технологій на формування компонентів педагогічної
діяльності викладача української мови і літератури
|
265
|
Будинкевич С., Мацола Н.
Формування культури взаємодії студентів факультету фізичного виховання
засобами волейболу
|
274
|
Вихор С., Топоренко О. Шляхи інтеграції жінки у збройні сили
України: педагогічний аспект
|
282
|
Грибок Н.,
Закаляк Н., Зорик М. Визначення спрямованості
студентів до самооздоровлення як важливого критерію
cформованості культури здоров’я особистості
|
295
|
Григорович
А., Заяць О., Гладкевич
М. Формування життєвої компетентності старшокласників засобами квест-технологій
|
302
|
Гризун Л. Інтегративна
технологія структурування навчальних дисциплін та її застосування до
розв’язання практичних проблем дидактики
|
309
|
Жигайло О., Рудник Т. Особливості використання навчальних
посібників на різних етапах уроку математики у початковій школі
|
316
|
Карпа І. Переваги застосування
інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення англомовної компетенції
студентів
|
322
|
Кондрацька
Г. Зарубіжні системи освіти і їх роль у формуванні професійно-мовленнєвої
культури спілкування фахівців
|
328
|
Курач
М. Організаційно-педагогічні умови формування у студентів художньо-проектних
знань і вмінь
|
335
|
Кухта
М. Педагогічний дискурс як засіб мотивації навчальної діяльності
|
342
|
Луців
С. Педагогічні умови формування критичного мислення учнів початкових класів
на уроках української мови
|
347
|
Михаць Л., Шатинська О., Жукова
І. Здатність дітей середнього та старшого шкільного віку долати стрес руховою
активністю та релаксацією
|
353
|
Муляр Н. Актуальні
проблеми сучасної української сім’ї у контексті морально-етичного виховання
|
359
|
Невмержицька О. Виховання творчої особистості дошкільника
засобами медіаосвіти
|
365
|
Оршанський
Л. Про потребу кардинальних змін у галузі вітчизняної освіти
|
371
|
Павлів І. Діяльність
українського педагогічного товариства на землях Надсяння, Лемківщини і
Холмщини (1919 – 1939 рр.)
|
379
|
Пагута
М. Інтерактивні технології навчання в системі підготовки майбутнього вчителя
трудового навчання та технології
|
387
|
Проць
Р . Спецкурс «Бойові мистецтва України» у системі військово-патріотичного
виховання учнівської молоді
|
393
|
Розман
І. Дієві форми кваліфікованого поширення методико-педагогічних знань ....400 Савшак Т. Зміст і технологія навчання історії в галицьких
народних школах і гімназіях із 50-х років ХІХ ст. – до першої третини ХХ ст
|
408
|
Таланова
Л. Концептуально-технологічна модель підготовки майбутніх учителів до
методичної діяльності
|
415
|
Тимошенко Н.
Професійне самовизначення старшокласників (за результатами дослідження)
|
421
|
Фартушок Л. Виховуємо
здорову дитину в умовах сьогодення
|
428
|
Чабан Н. Реалізація
міжпредметних зв’язків у процесі української мовної підготовки майбутніх культурологів
|
434
|
Чейпеш
І. Адаптація рідної й іноземної мов у міжкультурній комунікації:
соціально-психологічний аспект
|
444
|
Чепелюк А., Федорищак Р.
Теоретико-методологічні дослідження формування культури спілкування майбутніх
фахівців фізичного виховання
|
451
|
Чередник
О., Ковалевська О. Досвід роботи щодо забезпечення організації навчально-пізнавальної
діяльності студентів другої половини ХХ століття
|
457
|
Шиманська М.
Нерівність в освіті крізь призму польської педагогічної думки
|
465
|
Юрженко В., Агалець І. Основні
елементи контент-середовища електронних освітніх ресурсів
|
471
|
Ясеницька
Ж. Особливості формування педагогічної майстерності вчителя образотворчого
мистецтва
|
480
|