Бобилева Я. Особливості
інноваційно-зорієнтованої професійної підготовки вчителів технологій
|
4
|
Борисов В., Ткаченко О. Специфіка
регіоналізації змісту етнокультурного виховання учнів
|
10
|
Борисова С. Особливості
методики викладання курсу «Історія та морфологія народної творчості з практикумом»
|
20
|
Бровчак Л. Школа молодого лідера
як засіб організаторської підготовки майбутніх учителів
|
27
|
Галів М. Категорія
«вітчизняна педагогіка» в сучасному українському історико-педагогічному дискурсі
|
32
|
Гризоглазова А. Полікультурне
виховання та споріднені підходи як основа виховання учнівської молоді
|
40
|
Жигайло О. Підготовка до
школи – один з найважливіших аспектів логіко-математичного розвитку дошкільника
|
50
|
Ілляш С. Інтегрований
підхід до навчання у початковій школі, його педагогічна цінність
|
57
|
Колток Л. Методика навчання
природознавства у творчому доробку В.О. Сухомлинського
|
65
|
Мартиненко В., Федак О., Максим’як Я. Спортивно-гімнастичний рух та настільний
теніс на Прикарпатті в період до Другої світової війни
|
71
|
Мацола Н., Яцуляк Г., Михаць Л. Застосування новітніх педагогічних
технологій у професійній підготовці майбутніх вчителів з
фізичної культури
|
77
|
Молоченко В. Діалог як одна з
важливих педагогічних умов розвитку вмінь партнерскої взаємодії студентів-аграріїв
|
83
|
Муляр Н. Модель матері в
змісті родинного виховання другої половини ХІХ – початку ХХ століття
|
91
|
Нітченко Г. Готовність
майбутніх учителів трудового навчання до застосування інформаційних технологій у
професійній діяльності
|
98
|
Пагута М., Федьків Б.-І., Ярема Д. Дидактичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій на
уроках з «Технології»
|
107
|
Паласевич І. Особливості
організації життєдіяльності дітей різновікової групи в умовах ДНЗ
|
115
|
Петрицин О. Підготовка
майбутніх вчителів технологій до використання засобів ІКТ
|
122
|
Пецкович Д., Чепелюк А., Михайловський О. Критерії, показники та рівні сформованості творчого потенціалу майбутніх вчителів
фізичної культури
|
128
|
Садова І. Організація
навчально-виховного процесу у школі першого ступеня за ідеями педагога-гуманіста Марії
Монтессорі
|
134
|
Салань Н. Розвиток інтелектуальних
здібностей старшокласників у сучасних вітчизняних позашкільних закладах
|
141
|
Самойлов А. Історичний аналіз
підходів до профілактики девіантної поведінки молоді
|
147
|
Улиська І. Відповідальність
як філософське та психолого-педагогічне поняття
|
155
|
Уруський А. Про стан
підготовленості майбутніх учителів технологій до профільного навчання старшокласників
|
163
|
Федорович А. Виховання гуманних
почуттів як основа морального розвитку дітей дошкільного віку
|
171
|
Холковська І. Принцип
функціонально-предметної диференціації формування готовності майбутніх учителів до розв’язання конфліктів
у старшій
школі
|
178
|
Чепелюк А., Михайловський О., Пецкович Д. Професійне становлення майбутнього вчителя фізичної культури як
проблема вищого навчального закладу
|
185
|
Яким Р., Явір М. Формування
культури безпеки життєдіяльності майбутнього вчителя технологій в аспекті професійного
ризику
|
190
|