[Зміст]{Contents} 266–271
Дудник Н., Сипченко В. [Етичні знання як передумова становлення моральної свідомості педагога]{Ethical knowledge as a prerequisite for forming teacher’s moral consciousness} 47–60
Ісаченко В. [П. Житецький та видавнича діяльність другої половини ХІХ ст.]{Pavlo Zhytetsky and publishing activities in the second half of the 19th century} 61–68
Маторін Є. [Про базовий компонент професійної компетентності менеджера освіти]{About basic component of professional competence of an education manager} 96–104
Мішеніна Т. [Формування дослідницької компетенції майбутніх учителів філологічних спеціальностей]{The formation of the research competence of future teachers in philology} 105–115
Осадченко І. [Формування ціннісно-смислових орієнтацій в учнів старшої школи як пропедевтична проблема]{Formation of values and sense understanding in high school students as a propaedeutic problem} 128–136
Паласевич І. [Корекційно-реабілітаційна робота ДНЗ з дітьми, що мають порушення зору]{Nursery schools correctional-rehabilitative work with children having visual impairments} 137–147
Русакова Л. [Інтегративна методологія в сучасній художній освіті]{Integrative methodology in contemporary art education} 170–178
Савченко О. [Формування в молодших школярів уміння працювати з підручником]{Forming in junior pupils the skill to work with a textbook} 179–195
Тригуб І. [Мультимедійна презентація як перспективний напрям навчання іноземної мови]{Multimedia presentation as a perspective direction of foreign languages teaching} 196–205
Федчишин Н. [Витоки гербартіанської педагогіки в німецькомовних країнах: на прикладі Словенії]{The sources of Herbartian pedagogy in German speaking countries based on the example of Slovenia} 206–217
Цимбал Н. [Культура мовлення у системі професійної підготовки учителя]{Speech culture in the teacher training system} 230–239
[Наші автори]{Our authors} 262–265
[Вимоги] 272–273