↑ Повернутись до Архів

Випуск 29, ч. 3, 2014

[Титул]{Title}

[Зміст]{Contents} 266–271

Бузько В. [Структурно-функціональна модель управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту]{A structural-functional model of the educational process management in higher educational institutions of civil protec} 4–15

Гарачук Т. [Модель підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами]{The model of training future primary school teachers to work with mathematically capable pupils} 16–26

Гущак Ж. [Актуальні проблеми формування у студентів елементів культури безпечної життєдіяльності у процесі навчання]{Actual problems of providing students elements of life safety culture in the learning process} 27–36

Дука Т. [Напрями історико-краєзнавчої діяльності у змісті роботи піонерської організації України у 60-ті рр. ХХ ст.]{The tendencies of local historical activities of Ukraine’s pioneer organization in the 60-ies of the XX century} 37–46

Дудник Н., Сипченко В. [Етичні знання як передумова становлення моральної свідомості педагога]{Ethical knowledge as a prerequisite for forming teacher’s moral consciousness} 47–60

Ісаченко В. [П. Житецький та видавнича діяльність другої половини ХІХ ст.]{Pavlo Zhytetsky and publishing activities in the second half of the 19th century} 61–68

Карпич І. [Питання розвитку піонерської періодики та науково-методичної літератури на сторінках української преси (20-ті – початок 30-х рр. ХХ ст.)]{The issue of the development of pioneer periodicals and scientific and methodical literature in the Ukrainian press (the 20s – the beginning of the 30s of the 20th century)} 69–76

Кибальна Н. [Дефініція “професійна відповідальність” у контексті підготовки майбутнього фахівця цивільного захисту]{The content of the notion “professional responsibility” in the context of a future specialist of civil protection} 77–86

Коляда Н. [Гуманістична спрямованість діяльності недільних шкіл України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)]{Humanistic trend of Sunday schools activity in Ukraine in the second part of the 19th – the beginning of the 20th centuries} 87–95

Маторін Є. [Про базовий компонент професійної компетентності менеджера освіти]{About basic component of professional competence of an education manager} 96–104

Мішеніна Т. [Формування дослідницької компетенції майбутніх учителів філологічних спеціальностей]{The formation of the research competence of future teachers in philology} 105–115

Невмержицька О. [Реалізація аксіологічних ідей в освітньому просторі Східної Галичини у міжвоєнний період (1919 – 1939)]{Realization of axiological ideas in the educational area of Eastern Galicia during the interwar period (1919 – 1939)} 116–127

Осадченко І. [Формування ціннісно-смислових орієнтацій в учнів старшої школи як пропедевтична проблема]{Formation of values and sense understanding in high school students as a propaedeutic problem} 128–136

Паласевич І. [Корекційно-реабілітаційна робота ДНЗ з дітьми, що мають порушення зору]{Nursery schools correctional-rehabilitative work with children having visual impairments} 137–147

Побережна Н. [Формування іншомовної комунікативної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей засобами інформаційно-комунікаційних технологій]{Formation of foreign language communicative competence of students of non-philological specialties by means of informational and communicational technologies} 148–158

Попадич О. [Культура інформаційно-правової поведінки як результат процесу правового виховання у вищому начальному закладі]{Informative-legal behavior culture as a result of the legal educational process in a higher educational institution} 159–169

Русакова Л. [Інтегративна методологія в сучасній художній освіті]{Integrative methodology in contemporary art education} 170–178

Савченко О. [Формування в молодших школярів уміння працювати з підручником]{Forming in junior pupils the skill to work with a textbook} 179–195

Тригуб І. [Мультимедійна презентація як перспективний напрям навчання іноземної мови]{Multimedia presentation as a perspective direction of foreign languages teaching} 196–205

Федчишин Н. [Витоки гербартіанської педагогіки в німецькомовних країнах: на прикладі Словенії]{The sources of Herbartian pedagogy in German speaking countries based on the example of Slovenia} 206–217

Царик О. [Теоретичні засади формування культури мовлення у зарубіжній лінгводидактиці]{Theoretical basis of the formation of speech culture in foreign language education} 218–229

Цимбал Н. [Культура мовлення у системі професійної підготовки учителя]{Speech culture in the teacher training system} 230–239

Шаповал О. [Різновиди тренінгових вправ у контексті підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки до професійної діяльності]{Variety of training exercises in the context of preparing future specialists in fire safety to the professional activity} 240–247

Ярошинська О. [Створення інформаційно-комунікаційного середовища в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи]{Сreation of informational and communicational environment in the context of professional training of future primary school teachers} 248–261

[Наші автори]{Our authors} 262–265

[Вимоги] 272–273

[Реферати]{Abstracts}

 

Оновлено: 21 Липень, 2015