[Зміст]{Contents} 244–249
Винарчик М. [Міжкультурна спрямованість білінгвальної освіти]{The іntercultural direction of bilingual education} 4–11
Дереш В. [Категорійно-поняттєвий апарат проблеми соціалізації дитини]{The categorical-conceptual apparatus of problem socialization the child} 12–20
Дзюбинська Х. [Опікунсько-виховна діяльність Каліського благодійного товариства]{Tutorial-educative activity of Kalinskyi charitable society} 21–28
Калашник Л. [Торгівля дітьми як джерело підвищення рівня сирітства у КНР з особливими потребами]{Sale of children as a source of raising the orphanage level in China} 58–69
Куликовський С. [Генеза поняття “компетентність” у Європейській та Українській педагогічній науці]{Genesis of the concept competence in European and Ukrainian educational thought} 92–103
Невмержицька О. [Розвиток аксіологічних ідей у вітчизняній педагогічній теорії другої половини ХІХ – початку ХХ ст.]{Development axiological ideas in the domestic educational theory of the late 19th – early 20th century} 104–113
Околович О. [Професійна культура вчителя крізь призму теорії Василя Сухомлинського]{Professional teacher’s culture in the light of theories of Vasyl Sukhomlynskyi} 114–124
Олексюк Н. [Особливості соціального формування дитини у різні вікові періоди її розвитку]{Features of the social formation of the child at different ages of it’s development} 125–134
Слюсаренко Н., Ліпшиць Л. [Формування соціокультурної особистості майбутнього судноводія на засадах компетентнісного підходу]{Formation of sociocultural personality of the future navigator through the competence – based approach} 173–181
Смолінська О. [Педагогічні наративи В.О. Сухомлинського]{Pedagogical narratives of V.A. Sukhomlynskyi} 182–192
Чепіль М. [Етнічний патріотизм у педагогічній спадщині К. Ушинського]{Ethnic patriotism in pedagogical heritage of K. Ushynskyi} 213–221
Ярославцева М. [Структурні компоненти професійної самореалізації майбутнього фахівця з дошкільної освіти]{Structural components of professional self-realization of future specialist on preschool education} 229–239
[Наші автори]{Our authors} 240–243
[Вимоги] 250–251