↑ Повернутись до Архів

Випуск 1/33 (2015)

[Титул]{Title}

[Зміст]{Contens} 292-297

Ашиток Н. [Проблеми інклюзивної освіти в Україні]{Problems of Inclusive Education in Ukraine} 4-11

Глушаченко О. [Перспективи впровадження дистанційних методів навчання для студентів заочної форми навчання фармацевтичного факультету Національного медичного університету імені О.О. Богомольця]{Prospects of Introduction of the Long-distance Methods of Teaching for Students of a Correspondence Course of the Faculty of Pharmacy of O. Bogomolets National Medical University}12-18

Дуля А. [Дидактичні засади формування екологічної компетентності у випускників вищих навчальних закладах морського профілю]{Didactic Principles of Formation of Ecological Competence for Graduates of Maritime Higher Education Institutions} 19-30

Іваненко Л. [Методи розв’язання важливих сучасних проблем виховання милосердя у школярів]{Methods of Solving of Important Present-day Problems of Pupils’ Compassion Education} 31-38

Іванова О. [Фактори інтеграції вишів Білорусі в європейський освітній простір: теорія і досвід]{Factors of University Integration of Byelorussia into the European Educational Space: Theory and Experience} 39-47

Каліновська-Вітек Б. [Інституційні та сімейні форми прийомної опіки над дітьми і молоддю у Польщі]{Institutional and Family Forms of Foster Care of Children and Youth in Poland} 48-57

Каньос А. [Проблеми освіти та професійної підготовки соціальних працівників у Польщі]{Problems of Education and Professional Training of Social Workers in Poland} 58-67

Корж О. [Теоретичні засади формування професійно значущих якостей майбутніх лікарів]{Theoretical Principles of Formation of Future Doctors’ Professionalism} 68-75

Кохановська О. [Природничо-математична освіта: сутність та змістові аспекти]{Natural and Mathematical Education: the Nature and Contents Aspects} 76-82

Кузьменко Ю. [Розвиток трудового потенціалу фахівців із трудової підготовки УРСР у 1985 – 1991 рр.]{Training of Handcraft Specialists during 1985 – 1991 as a Source of Soviet Labour Resources} 83-90

Кучерган Є. [Сучасні педагогічні розвідки з проблем здоров’язбереження: аналіз дисертаційної тематики]{Modern Pedagogical Research on the Problems of Health Preservation: an Analysis of the Thesis Topic} 91-100

Мисько В. [Соціально-правовий захист дитини як основа педагогічної діяльності Януша Корчака]{Social and Legal Protection of a Child as the Basis of Janusz Korczak’s Pedagogical Activity} 101-109

Михальчук М. [Теоретичні основи рефлексії як засоби професійного розвитку педагога]{Theoretical Bases of Reflexion as a Means of Teacher’s Professional Development} 110-120

Павлішак О., Гутиряк О. [Мотивованість як невід’ємна частина формування іншомовної комунікації у студентів педагогічних спеціальностей в Австрії]{Motivation as an Integral Part of Teaching Pedagogical Students Foreign Languages in Austria} 121-129

Парфанович І. [Синергетичний підхід у системі профілактики девіантної поведінки дівчат]{The Synergetic Approach to the System of Girls’ Deviant Behaviour Prevention} 130-138

Петречко М. [Контроль та оцінювання досягнень учнів при використанні методу Дальтон-план]{Tracing and Assessing the Students’ Progress Using the Teaching Method-Dalton Plan} 139-147

Петришин Л. [Упровадження педагогічної системи формування креативності майбутніх соціальних педагогів у вишах]{The Implantation of the Pedagogical System of Future Social Teachers’ Creativity Formation in Higher Education Establishments} 148-155

Пилипів О. [Діяльність приватних ЗОШ І ступеня в Україні: історія і сучасність]{Private Elementary Comprehensive Schools in Ukraine: History and Modernity} 156-162

Рева Т. [Основні етапи модернізації хімічної освіти в системі підготовки провізорів у Національному медичному університеті імені О.О. Богомольця при вивченні курсу неорганічної хімії]{The Main Stages of the Chemical Education Modernization in the System of Training of Pharmacists in Bogomolets National Medical University throughout the Studying of Inorganic Chemistry Course} 163-168

Ревть А. [Інноваційний досвід соціально-реабілітаційної роботи з дітьми-інвалідами та їх батьками в Україні]{Innovative Experience of Social Rehabilitation of Disabled Children and Their Parents in Ukraine} 169-175

Самойленко О. [Вплив аудіовізуальних навчальних матеріалів веб-ресурсу на якість підготовки вчителя математики]{The Influence of Audiovisual Teaching Materials of a Web Resource on the Quality of Training of Teachers of Mathematics} 176-182

Селівоник С. [Розвиток пізнавального інтересу школярів засобами математичних задач олімпіадного характера]{Development of Pupils’ Cognitive Interest by Means of Mathematical Problems of Olympiad Character} 183-193

Слюсаренко Н., Кульбацька М. [Суб’єкт-суб’єктний підхід до організації педагогічного процесу]{Subject-Subject Approach to the Organization of the Teaching Process} 194-201

Стеченко О. [Євроінтеграційні зміни у вищій медичній та фармацевтичній освіті: найближчі перспективи]{Еuropean Integration Based Changes in Higher Medical and Pharmaceutical Education: Near Future Opportunities} 202-211

Султанова Н. [Сім’я як суспільна інституція соціалізації дитини (ХХ – початок ХХІ століття)]{Family as a Social Institute of Child’s Socialization (20th Century – the Beginning of the 21st Century)}212-219

Федорова О. [Розвиток аудитивних умінь у процесі вивчення української мови на підготовчому відділенні для іноземних громадян]{Development of Listening Skills throughout the Process of Studying Ukrainian Language at the Preparatory Department for Foreign Citizens} 220-226

Чайковський М. [Вітчизняний досвід інтегрованого та інклюзивного навчання у системі вищої освіти]{Native Experience of Integrated and Inclusive Education in the System of Higher Education}227-232

Шийка Ю. [Порівняльний аналіз забезпечення білінгвальної шкільної освіти в Канаді (Нунавут, Північно-західні території, Юкон)]{The Comparative Analysis of Bilingual Education in Canada (Nunavut, Northwest Territories and Yukon)} 233-241

Шиманчик М., Ковальчук Т. [Суб’єктно-професійна позиція педагога: сутність, структура]{Teacher’s Subject-Professional Position: Nature, Structure} 242-251

Ярушак М. [Зміст виховання дівчинки засобами української етнопедагогіки]{The Content of Girl’s Upbringing by Means of Ukrainian Ethnopedagogics} 252-259

[Реферати]{Abstracts} 260-285

[Наші автори]{Our authors} 286-291

[Вимоги]{Requirements} 298-299

 

Оновлено: 1 Листопад, 2015