[Зміст]{Contens} 292-297
Ашиток Н. [Проблеми інклюзивної освіти в Україні]{Problems of Inclusive Education in Ukraine} 4-11
Каліновська-Вітек Б. [Інституційні та сімейні форми прийомної опіки над дітьми і молоддю у Польщі]{Institutional and Family Forms of Foster Care of Children and Youth in Poland} 48-57
Кохановська О. [Природничо-математична освіта: сутність та змістові аспекти]{Natural and Mathematical Education: the Nature and Contents Aspects} 76-82
Михальчук М. [Теоретичні основи рефлексії як засоби професійного розвитку педагога]{Theoretical Bases of Reflexion as a Means of Teacher’s Professional Development} 110-120
Павлішак О., Гутиряк О. [Мотивованість як невід’ємна частина формування іншомовної комунікації у студентів педагогічних спеціальностей в Австрії]{Motivation as an Integral Part of Teaching Pedagogical Students Foreign Languages in Austria} 121-129
Парфанович І. [Синергетичний підхід у системі профілактики девіантної поведінки дівчат]{The Synergetic Approach to the System of Girls’ Deviant Behaviour Prevention} 130-138
Петречко М. [Контроль та оцінювання досягнень учнів при використанні методу Дальтон-план]{Tracing and Assessing the Students’ Progress Using the Teaching Method-Dalton Plan} 139-147
Пилипів О. [Діяльність приватних ЗОШ І ступеня в Україні: історія і сучасність]{Private Elementary Comprehensive Schools in Ukraine: History and Modernity} 156-162
Слюсаренко Н., Кульбацька М. [Суб’єкт-суб’єктний підхід до організації педагогічного процесу]{Subject-Subject Approach to the Organization of the Teaching Process} 194-201
Чайковський М. [Вітчизняний досвід інтегрованого та інклюзивного навчання у системі вищої освіти]{Native Experience of Integrated and Inclusive Education in the System of Higher Education}227-232
Шиманчик М., Ковальчук Т. [Суб’єктно-професійна позиція педагога: сутність, структура]{Teacher’s Subject-Professional Position: Nature, Structure} 242-251
Ярушак М. [Зміст виховання дівчинки засобами української етнопедагогіки]{The Content of Girl’s Upbringing by Means of Ukrainian Ethnopedagogics} 252-259
[Реферати]{Abstracts} 260-285
[Наші автори]{Our authors} 286-291
[Вимоги]{Requirements} 298-299