Return to Спільна робота із закладами та управліннями освіти

Науково-методичний семінар кафедри педагогіки та методики початкової освіти спільно зі школами Дрогобича і Дрогобицького району

1 грудня 2016 р. на базі факультету початкової та мистецької освіти з ініціативи кафедри педагогіки та  методики початкової освіти проводився спільний науково-методичний семінар  «Реформування початкової школи: проблеми, теорія та практика».

 Учасників семінару привітали проректор з науково-педагогічної роботи, проф. М.П.Пантюк, заступник декана доц. Л.С.Білецька.

Доповіді про реформування початкової школи виголосили викладачі фахових методик початкової освіти з усіх чотирьох кафедр факультету:

  • доц. Л.Г. Стахів, доц. Л.Б.Колток, доц. Т.В. Надім’янова, ст. викл. Я.А. Дробчак, ст. викл. Г.В.Шубак (кафедра педагогіки та методики початкової освіти),
  • доц.  С.І. Луців (кафедра філологічних дисциплін та методики їх викладання у початковій школі),
  • доц. О.В. Шаран, доц. О.О.Жигайло (кафедра математики, інформатики та методики їх викладання у початковій школі),
  • доц. М.Б.Сидор, доц. Н.М.Муляр, ст. викл. І.М.Околович (кафедра культурології та мистецької освіти).

Результати анкетування учителів початкових класів щодо сприймання реформ початкової школи було зроблено викл. Р.З.Даниляк.

Хвилинку релаксації провела доц. І.І.Садова (кафедра педагогіки та методики початкової освіти).

У практичній частині семінару, яка охоплювала колективну та групову форми роботи,  взяли участь учителі-практики початкових класів:

  • вчителі-методисти Л.В.Гизюк, С.В.Самойлик (СЗШ І-ІІІ ст. № 4 м. Дрогобич),
  • вчитель-методист Н.О.Проць (СЗШ І-ІІІ ст. № 1 ім. І.Франка м. Дрогобич),
  • вчитель-методист, переможець Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2014» Т.Д.Гоцій (Дрогобицька спеціалізована школа І-ІІІ ст. № 2 м. Дрогобич),
  • вчитель вищої категорії М.В.Чапля, вчитель І категорії В.М.Мроць  (Медвежанська СЗШ І-ІІ ст. Дрогобицького району).

Семінар проходив у дружній доброзичливій атмосфері, обмін досвідом та думками дозволив виокреслити низку методичних порад та рекомендацій у контексті реформування початкової школи.

1-20161201_120741 1-20161201_1208201-15311646_576078565932944_1057304914_o

1-15240221_576078645932936_2002352043_n 1-15300694_576078689266265_1678455233_n 1-15281077_576078665932934_47126236_n
1-15300624_576078542599613_1084321265_n 1-15310658_576078519266282_1683333352_n 1-15320416_576078532599614_898433377_n
1-15327595_576078539266280_1650832915_n 1-15281992_576078595932941_1364592643_n 1-15328161_576078635932937_1621980955_n