Zoom – це сервіс для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей. Організувати зустріч може будь-який користувач, що створив обліковий запис. Безкоштовна версія програми дозволяє проводити відеоконференцію тривалістю 40 хвилин, однак на період пандемії сервіс прибрав це обмеження.
Zoom відмінно підходить для відеоконференцій, роботи, індивідуальних та групових занять. Користувачі можуть використовувати додаток як на комп’ютері, так і на планшеті й телефоні. До відеоконференції може підключитися будь-який, користувач за посилання, або ідентифікатором конференції. Захід можна запланувати заздалегідь, а також зробити перманентне посилання, тобто для постійних зустрічей у певний час.
Як завантажити і налаштувати Zoom
Потім потрібно зареєструватися в сервісі: ввести свою електронну пошту, на яку прийде лист з підтвердженням реєстрації. Потім в відкритому сайті потрібно буде вказати своє ім’я, прізвище і придумати пароль. Після цієї процедури потрібно авторизуватися в Zoom, використовуючи свій email та пароль.
Тепер сервіс готовий до використання: можна як створювати власні конференції, так і підключатися до інших, використовуючи 9-значний ID-код. Якщо ви створили свою конференцію, то запросити учасників можна декількома способами:
- Відправивши посилання (URL) конференції;
- Відправивши 9-значний ID-код;
- Відправивши запрошення поштою.
Вся процедура створення або підключення конференції в Zoom відбувається за лічені хвилини і буквально в пару кліків мишкою.
Записуйте дзвінки в Zoom як відео
Zoom дозволяє записувати будь-які вебконференції в вигляді відео, щоб потім було зручно їх переглядати. Запис проводиться або на локальне сховище, або в хмарне. Локальне означає, що ви зберігатимете відеофайл на своєму комп’ютері. В хмарі зберігання надійніше, оскільки зберігається на віддалені сервери Zoom, але така послуга платна. Одним з переваг хмарних рішень є те, що люди можуть переглянути записане відео в веббраузері з будь-якої точки світу.
Перш ніж почати запис, перейдіть в налаштування Zoom, а потім виберіть функцію “Запис”. Тут ви можете налаштувати місце зберігання відеороликів, додати тимчасові мітки або оптимізувати відео для перегляду в інших відеоредакторах. Запис проводиться у вікні онлайн-трансляції за допомогою кнопки “Запис”. Зупинка запису буде проведена після закінчення конференції або після натискання кнопки “Стоп” поблизу верхнього краю вікна.
Коментарі
Щоб використовувати коментарі, виберіть “Демонстрацію екрану” в нижній частині вікна, виберіть спосіб: дошку повідомлень або демонстрацію екрану – в останньому випадку потрібно натиснути кнопку “Коментарі”, яка з’явиться вгорі.
Потім з’явиться панель інструментів з усіма параметрами анотування, включаючи текст, малювання, стрілки, фігури та інше. Доповідач може використовувати кнопку “Зберегти” на панелі інструментів, щоб зробити повне зображення з анотаціями у вигляді скріншоту. Ви також можете повністю відключити анотації учасників.
Збереження налаштувань конференцій Zoom
Для цього необхідно зайти в налаштування свого профілю Zoom, там вибрати пункт “Конференції” і натиснути кнопку “Запланувати конференцію”. Потім обов’язково поставити галочку напроти пункту “Періодична конференція”. Потім ви в календарі виставите дату зразкового завершення ваших онлайн-зустрічей, наприклад, через місяць – тоді ваші налаштування перестануть працювати.
Збір зворотного зв’язку від учасників Zoom
Після проведення онлайн-конференції ви можете збирати необхідну інформацію від учасників, щоб вони оцінили вашу презентацію. При активації цієї функції вам відображатиметься опитування думок користувачів наприкінці кожної конференції. Якщо учасники дають несхвальну відповідь, вони можуть надати додаткові відомості про те, що пішло не так. Включається ця опція в налаштуваннях профілю, потім потрібно доскролити вниз до пунктів “Зворотній зв’язок з Zoom” і “Відображати опитування зворотного зв’язку наприкінці конференції” – активуйте обидва перемикачі.