Меню

«

»

Студентська наукова конференція

21 травня 2018 р. відбулася студентська наукова конференція «Нова українська школа та інклюзивне навчання: проблеми і виклики сьогодення», яку підготувало й провело Наукове товариство студентів та аспірантів імені професора Василя Надім’янова. Студенти з різних факультетів підготували розповіді про глобальні проблеми Нової української школи та інклюзивної освіти.

Модератором конференції виступила аспірантка І року підготовки Наталія Биців. Відкрила конференцію завідувач аспірантури і докторантури доцент Олена Куцик.

На початку конференції доповіддю виголосила доктор педагогічних наук, доцент Олена Невмержицька. Студентка ІV курсу соціально-гуманітарного факультету Тетяна Особа розповіла про імідж учителя в новій інклюзивній школі. З науковим доробком про новий погляд на шкільний курс історії ознайомила присутніх студентка ІІІ курсу історичного факультету Лідія Мазурчак. Із великим зацікавленням усі присутні слухали розповідь студентки ІV курсу біолого-природничого факультету Галини Волощук про ідеальну інклюзивну школу та облаштування закладу за державними будівельними нормами. Студентка ІІ курсу факультету початкової та мистецької освіти Ірина Лудин розповіла про нову українську школу та інклюзивне навчання, а також представила різні види лепбуків. Звучало в аудиторії й живе слово нашого міністра освіти Лілії Гриневич стосовно змін у шкільній системі з появою НУШ, яку представив студент І курсу навчально-наукового інституту іноземних мов Святослав Музичка. Студентка І курсу навчально-наукового інституту фізики, математики, економіки та інноваційних технологій Софія Романів підготувала розповідь про завдання нової української школи та інклюзивної освіти. З впливом Нової української школи на урок з «Основи здоров’я» познайомила присутніх студентка ІІІ курсу навчально-наукового інституту фізичної культури і здоров’я Віра Коваль. Цікавою була й розповідь студентки ІІІ курсу філологічного факультету Марії Копанишин про сучасного вчителя в умовах інклюзивної освіти. На конференції доповідачі відповідали на запитання. Учасники заходу взяли участь в обговоренні.