На дистанційному навчанні викладачі університету зазвичай використовують платформу Zoom, під час роботи якої виникає низка проблем та запитань. До вашої уваги пропонуємо поради як уникнути найбільш поширених проблем.
Якщо неможливо приєднатися до конференції або посилання не активується, або «Увійти за логіном і паролем» не працює, то зустрічаються такі коди помилок: 5000, 5003, 5004, 104 101, 104102, 104103, 104104, 104105, 104106, 104110, 104111, 104112, 104113, 104114, 104115, 104116, 104117 і 104118.
ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ.
Zoom в браузері
Доступ до відеоконференцій на майданчику Zoom для комп’ютерів і ноутбуків здійснюється через спеціальну програму, яка вимагає установки. Доступна вона для Windows, Mac OS і різних збірок Linux. Але також існує спосіб, як зайти в Zoom через браузер. По суті це схоже на онлайн-додаток, як в різних мессенджерах, наприклад, Telegram Web. Але в цьому випадку є кілька важливих нюансів. Розберемося з усім більш детально.
У програмі Zoom для комп’ютера та в мобільному додатку приєднання до конференції можливо і без реєстрації облікового запису на майданчику. У разі ж використання веб-версії ця процедура необхідна у будь-якому випадку. Ми розберемо окремо інструкції для підключення до онлайн-бесіди, її створення, а також використання браузерного розширення.
Підключення до конференції
Щоб увійти в Zoom через браузер, відвідайте сторінку https://zoom.us/signin , введіть дані від облікового запису і натисніть синю кнопку.
Всього є два способи підключення:
- Через спеціальне посилання.
- Через ідентифікатор підключення.
Перший спосіб полягає в тому, що організатор конференції може надіслати вам посилання на вхід, наприклад, в якій-небудь соціальній мережі або мессенджері. Відкрийте її в тому ж інтернет-браузері, де ви ввійшли до системи. Вам можуть запропонувати запустити додаток Zoom Meetings, тоді відмовтеся. Один раз натисніть на напис «натисніть тут» і знову відмовтеся від будь-яких пропозицій, якщо вони з’являться. Відразу ж після того з’явиться напис сірого кольору з активним посиланням «підключіться з браузера», натисніть на неї. На новій сторінці змініть своє ім’я в разі необхідності, а потім клацніть «Увійти».
Через кілька секунд ви з’єднаєтеся.
Другий спосіб менш зручний:
- Відвідайте сторінку https://zoom.us/join .
- Вкажіть ідентифікатор конференції, який можна уточнити в організатора.
- Натисніть на кнопку «Увійти».
- Як і в попередньому разі, відмовтеся від запуску програми, клацніть мишкою по напису «Натисніть тут», а потім – на «Підключіться …».
- Вкажіть пароль, якщо це буде потрібно, і своє ім’я.
- Натисніть кнопку «Увійти».
- Дочекайтеся підключення.
Процедура створення
Zoom Web дозволяє не тільки підключатися до конференцій, а й створювати їх. Для цього:
- Перейдіть на сайт https://zoom.us/signin .
- Увійдіть в обліковий запис, якщо ще не робили цього.
- Тепер наведіть курсор миші на напис «Організувати …» у верхній частині сторінки.
- Виберіть один із доступних варіантів. У самій розмові наявність відео та демонстрацію екрану можна буде відрегулювати.
- Якщо у вас на комп’ютері або ноутбуці встановлена програма Zoom, то система запропонує її запустити. Тоді відмовтеся.
- Клацніть на напис «Натисніть тут», що виділена синім кольором.
- Якщо знову з’явиться вікно з відкриттям Zoom Meetings, то знову відмовтеся.
- В результаті з’явиться новий текст. У ньому клікніть на посилання «Почніть з браузера».
Трансляція тут же запуститься, вам залишається тільки все налаштувати і запросити учасників:
Використання браузерного розширення
Спеціально для інтернет-оглядачів Google Chrome і Mozilla Firefox випущене розширення для планування і створення онлайн-конференцій. Але і в цьому разі теж потрібен обліковий запис Zoom.
Процедура установки в обох випадках ідентична:
- Перейдіть за потрібним посиланням для вашого браузера.
- Натисніть на кнопку завантаження.
- Підтвердить виконання процедури.
- Закрийте сторінку магазину.
Іконка для запуску доповнення з’явиться в області «Панель інструментів», що розташована правіше адресного рядка браузера. Клацніть по ній, щоб відкрити головне меню. Відразу ж вам запропонують увійти в обліковий запис. У верхнє поле введіть свою електронну адресу, в нижнє – пароль, а потім клацніть на кнопку Sign in .
В результаті відкриється меню управління. Кнопка «Schedule a Meeting» потрібна для планування конференції (через Google Календар або аналогічний сервіс). Але також її можна відразу ж створити. Для цього:
- Наведіть курсор миші на Start a Meeting .
- Виберіть With Video Off , якщо веб-камера з самого початку не потрібна. В іншому разі – With Video On .
- На новій сторінці браузера відмовтеся від запуску програми Zoom, якщо він з’явиться.
- Кілька разів клікніть на «натисніть тут», поки не з’явиться напис «почніть з браузера». В такому разі клікніть вже на неї.