Якщо Ви були відібрані на стипендію Еразмус+ або інші програми мобільності, будь ласка уважно прочитайте цей розділ, для того щоб зрозуміти, що Вам необхідно робити далі. Передусім, встановіть терміни реалізації кроків підготовки та дотримуйтеся їх, використовуючи контрольний список підготовки до навчання за кордоном.

ДО МОБІЛЬНОСТІ

КОНТРОЛЬНИЙ СПИСОК – ДО МОБІЛЬНОСТІ (BEFORE MOBILITY CHECKLIST)

КРОК 1. Порахувати бюджет.

Необхідно врахувати витрати на візу, транспорт, медичне страхування, проживання та харчування. Закласти в бюджет суму на непередбачувані витрати. Приймаюча сторона несе відповідальність за виплату Вам стипендії. Стипендія може виплачуватися щомісяця, або в декілька траншів впровдовж періоду перебування на розсуд відповідного університету.

Сума, передбачена на транспортні витрати в програмі Еразмус + є фіксованою і залежить від відстані від пункту відправлення до пункту призначення, і в середньому для України становить 275 євро, не залежно від того яким видом транспорту ви будете добиратися. Квитки ви бронюєте і купуєте самостійно. Якщо придбані Вами квитки коштують більше, Вам все одно повернуть за них 275 євро (після прибуття у відповідний університет).

УВАГА! Якщо Ви номіновані на стипендію, яку буде виплачувати приймаюча сторона або стороння організація, врахуйте, що перші виплати можуть бути здійснені тільки в кінці першого місяця навчання у відповідному університеті. Будьте готові в перший місяць навчання покрити витрати самостійно.

КРОК 2. Пройти реєстраційні процедури.

В більшості випадків всю необхідну інформацію щодо реєстрації Ви отримаєте на електронну пошту безпосередньо від координатора університету-партнера, в якому Ви здобули грант або Ви можете самостійно знайти ці процедури на офіційному сайті університету. Також, зверніться до приймаючого університету для уточнення типу медичного страхування, і необхідної страхової суми. Як правило, витрати на медичне страхування не компенсуються програмою Еразмус+.

Уважно поставтеся до дедлайнів онлайн реєстрації в приймаючому університеті і подачі заявок на кімнати в гуртожитку.

КРОК 3. Вирішити візові питання.

Переконайтеся, що ваш закордонний паспорт дійсний протягом усього терміну перебування за кордоном + має необхідну кількість місяців після завершення програми. Уточніть цю інформацію в посольстві / консульстві / візовому центрі, де будете отримувати візу. Подача заяв на візу відбувається не раніше 3 місяців і не пізніше 1 місяця до передбачуваної дати вильоту.

Перелік усіх посольств та консульств Ви можете знайти на сайті МЗС України: http://mfa.gov.ua/ua/about-ukraine/dip-in-ukraine/missions-list

КРОК 4. Підготувати документи для оформлення наказу про відрядження за кордон у Відділі міжнародних зв’язків

Список документів для оформлення наказу про відрядження за кордон (індивідуального графіку) Ви можете знайти за таким посиланням:

Для студентів/аспірантів

Для співробітників університету

КРОК 5. Підготуватися до від’їзду.

  • Перегляньте список речей, які необхідно взяти з собою.

1) Закордонний паспорт;

2) Медичне страхування і медична довідка (якщо необхідно), відповідно до вимог приймаючої сторони;

3) Копії всіх необхідних документів (закордонний паспорт,   віза, внутрішній паспорт, запрошення, медична довідка тощо) в друкованому та електронному форматі;

4) Невелика сума готівки;

5) Контакти та адреси посольства України за кордоном,   гуртожитку, міжнародного відділу відповідного університету, друзів чи родичів;

6) Ліки, які Вам можуть знадобитися;

7) Одяг, відповідно до погодних умов і сезону тієї країни, де знаходиться університет;

8) Зарядні пристрої для мобільного телефону та іншої техніки, канцелярські товари;

9) В ручну поклажу візьміть з собою документи, гроші, контакти та зарядні пристрої.

ПІД ЧАС МОБІЛЬНОСТІ

Після приїзду до приймаючого університету використовуйте контрольний список для учасників програм мобільності, щоб нічого не пропустити. Не забувайте заздалегідь погоджувати з Відділом міжнародних зв’язків (International Office) приймаючого університету дату і час Вашого візиту до них.

КОНТРОЛЬНИЙ СПИСОК – ПІД ЧАС МОБІЛЬНОСТІ (DURING MOBILITY CHECKLIST)

ПІCЛЯ МОБІЛЬНОСТІ

Після повернення із навчання/стажування до Львівського національного університету імені Івана Франка впродовж 10 днів відповідна особа подає до Відділу міжнародних зв’язків такі документи:

  1. ЗВІТ (зразок звіту) за весь період навчання/стажування із обов’язковим зазначенням назв дисциплін, загальної кількості годин, ЄКТС кредитів та оцінок, підписаний куратором програми академічної мобільності від факультету. Звіт може бути написаний в довільній формі із дотриманням пунктів зразка. Якщо якісь пункти не актуальні, їх можна пропустити.
  2. КОПІЮ ДОКУМЕНТУ, що засвідчує результати проходження навчання/стажування (сертифікат, диплом, академічна довідка, виписка навчальних досягнень /Transcript of Records/).
  3. КОПІЮ ЗАКОРДОННОГО ПАСПОРТУ із ідентифікаційною сторінкою та обов’язково зі сторінками з відмітками про перетин українського кордону (ставляться за вимогою учасника академічної мобільності) та сторінка з візою. При подачі документів про повернення мати з собою оригінал закордонного паспорту. Нагадуємо, шо повернення в інші терміни (терміни відрядження вказані у наказі про відрядження за кордон) і без оформлення відповідних документів з вини учасника програми академічної мобільності кваліфікується як порушення навчальної або трудової дисципліни.

P.S. Залишайтеся на зв’язку та діліться своїми найяскравішими враженнями про поїздку в наших групах Facebook та Instagram або пишіть нам у Відділ. Якщо у Вас є бажання розповісти в рамках окремого заходу про процес підготовки до поїздки за програмою мобільності, особливості навчання за кордоном чи у відповідному університеті в якому Ви проходили навчання, напишіть нам електронного листа на скриньку: international@lnu.edu.ua.

 

By vmp