[Титул]{Title}
[Зміст]{Contents} 214–217
Стець В. [Філософські основи толерантно орієнтованої системи освіти]{Philosophical foundations of tolerance-oriented education system} 4–13
Костюк Л. [Самоорганізація як принцип еволюції етнічної ментальності]{Self-organization as a principle of ethnic mentality evolution} 14–28
Аббасова К. [Проблема соціалізації особистості в умовах безперервної освіти]{The issue of socialization of the individual under continuous education conditions} 29–39
Гойман О. [Особливості сучасної політичної міфотворчості]{Peculiarities of modern political myth-making} 40–50
Гаврищак Л. [Новітні інформаційні технології як засіб розвінчування сучасної подвійної суспільної моралі]{New informational technologies as means of dispelling modern public morality} 51–63
Цимбал Т. [Екзистенційний вимір феномену еміграції]{Existential dimension of the emigration phenomenon} 64–78
Янко Ж. [Екзистенційні аспекти соціального пізнання у контексті творчості Наталії Кобринської]{Existential aspects of social cognition in the context of Natalia Kobrynska’s creativity} 79–89
Захара І. [Проблеми історіософії у суспільно-політичному вимірі]{The issue of historiosophy in its socio-political dimension} 90–105
Лук’янченко М. [Теоретичні засади педагогіки здоров’я]{Theoretical basis of the health theory of education} 106–117
Фоменко Л. [Феномен лікаря в античній філософії]{The phenomenon of the physician in the antique philosophy} 118–133
Біленко Т. [Античний дискурс і статус діалогу]{Antique discourse and status of dialogue} 134–147
Крутій Ю. [Діалог як міжособистісний зв’язок (на прикладі діалогів Платона та Абеляра]{Dialogue as interpersonal connection (on the basis of Plato’s and Abelard’s dialogues)} 148–158
Чікарькова М. [Біблія як шлях від міфу до логосу та “зворотна перспектива” шляху від логосу до міфу]{The Bible as the way from Myth to Logos and “reverse perspective” way from Logos to Myth} 159–172
Сидорак А. [Проблема стоїчного розуміння “життя згідно з природою” та його вплив на антропологічну проблематику Євагрія Понтійського]{Stoic understanding of the problem “life according to nature” and its impact on the anthropological perspective of Evagrius Ponticus} 173–186
Мороз О. [Антропоцентризм релігійно-філософських поглядів церковних діячів Волині кінця XIX – початку XX століття]{Anthropocentrism of religious and philosophical views of Volyn church leaders of the late19th – early 20th century} 187–198
Шепетяк О. [Трансцендентність людини у богослов’ї Карла Ранера]{Human’s transcendence in Karl Rahner’s theology} 199–209
[Наші автори]{Our authors} 210–213
[Вимоги]{Requirements} 218–219
[Реферати]{Abstracts}
[Титул]{Title}
[Зміст]{Contents} 184–187
Мовчан В. [Моральні засади образно-формуючої діяльності]{Moral foundations of imagery forming activity} 4–13
Возняк В., Лімонченко В. [Культура як “третій суб’єкт” освітнього процесу]{Culture as a third subject in educational process} 14–28
Блоха Я. [В.Г. Короленко про основні ціннісні орієнтації кінця ХІХ – початку ХХ століття]{V.H. Korolenko’s ideas on basic value orientations of the late 19th – early 20th century} 29–42
Шипко О. [Засоби масової інформації в освітньому просторі університету]{Mass media in the educational space of the university} 43–53
Гойман О. [Міфологічний аспект сучасної масової культури]{Mythological aspect of modern mass culture} 54–65
Возняк С. [Екзистенціали як форми культурологічного мислення]{Eexistentials as forms of culturological thinking} 66–79
Бичков’як О. [Theos і sophia Вол. Соловйова: спроба аналізу “вільної теософії”]{Theos and sophia of Vol. Solovyov: attempt to analyze free theosophy} 80–88
Стуканов М. [Соціальні виміри культури психічної діяльності в русі “New age”]{Social dimension of culture of mental activity in the new age movement} 89–105
Солонько Л. [Відтворення буттєвого досвіду засобами діяльнісного моделювання]{Reproduction of existential experience by means of activity modeling} 106–116
Охріменко Л. [Людина та повсякденність: від мас до індивіда]{Man and everyday life: from masses to individual} 117–127
Кайдалов Д. [Радянський технократизм та “реакційна псевдонаука”]{Soviet techocratism and reactionary pseudoscience} 128–140
Стасюк Г. [Розвиток освіти в “організованому суспільстві”: українські реалії та перспективи]{Education development of organized society: Ukrainian realities and prospects} 141–150
Шепетяк О. [Сучасне богослов’я і проблема економіки]{Modern theology and economic problems} 151–161
Ткаченко О., Голубєв О. [Проблема істинної політики в соціальній філософії І.О. Ільїна]{The problem of genuine politics in Ivan Iliyn’s social philosophy} 162–169
Возняк В. [Екзистенція у контексті гуманізму]{Existence in the context of humanism} 170–182
[Наші автори]{Our authors} 180–183
[Вимоги]{Requirements} 188–189
[Реферати]{Abstracts}
[Титул]{Title}
[Зміст]{Contens} 170–173
Возняк В., Заяц Т. [Людяність як необхідна категорія нового педагогічного мислення]{Humanity as a necessary category of new pedagogical thinking} 4–12
Цимбал Т. [“Чи є Батьківщина, у ґрунті якої – коріння людини?”: проблема еміграції в екзистенційній філософії]{“Is there a homeland, in the soil of which is the roots of man?”: the problem of emigration in existential philosophy} 13–22
Лімонченко В. [Діяльність і аскеза як антропологічні принципи]{Activities and asceticism as anthropological principles} 23–33
Ковальчук Ю. [Трактування любові як “воскресіння в іншому” у філософських рефлексіях Мігеля де Унамуно]{Interpretation of love as “resurrection in beloved”, as seen in Miguel de Unamuno’s philosophical reflections} 34–41
Клімань С. [Я та інший: любов як відповідальність в контексті “діалогічності життя”]{I and the other. Love as a liability in the context of “dialogic life”} 42–51
Петрушенко О. [Естетика бароко у європейському культурному контексті]{Aesthetics of baroque in European cultural context} 52–59
Ліпін М. [Діагностика нашого часу: генеалогія “BRAVЕ NEW WORLD”]{Diagnosis of our time: genealogy of a “brave new world”} 60–70
Здоровенко В. [Можливості мистецтва в дослідженні соціально-культурних трансформацій в сучасній Україні]{Possibilities of art in the study of socio-cultural transformations in modern Ukraine} 71–81
Богдановський І. [Теософія й окультизм: традиції і сучасність]{Theosophy and occultism: tradition and modernity} 82–93
Макарова А. [Антропоцентризм та гуманізм як вияви структурного та системного тлумачення завдань суспільства]{Anthropocentrism and humanism as expression of structural and systemic interpretation of society problems}94–105
Савельєва Ю. [До проблеми критичного осмислення сім’ї: можливості реконструкції]{To the problem of family understanding: possibility of deconstruction} 106–117
Райхерт К. [Палінгенетична політична спільнота Р. Гріффіна як уявлена спільнота Б. Андерсона (досвід концептуалізації)]{The R. Griffin’s palingenetic political community as the B. Anderson’s imagined community (the experience of conceptualization)} 118–127
Стокалич І. [Л.П. Карсавін як соціальний філософ]{L.P. Karsavin as a social philosopher} 128–138
Іванчук А. [Феноменологічна концепція “тіла” у творчості М. Мерло-Понті]{Merleau-Ponty’s phenomenological concept of the “body”} 139–146
Федько Р. [Вплив духовної спадщини преподобного Ісака Сирійського на літературу та світогляд Федора Достоєвського]{The influence of spiritual heritage of St. Isaac the Syrian on the literature and worldview of Fyodor Dostoevsky} 147–154
Гулевський С. [Соціокультурна зумовленість репрезентації жіночості та мужності у телесеріалах]{Socio-cultural conditioning of representation of femininity and masculinity in TV serials} 155–165
[Наші автори]{Our authors} 166–169
[Вимоги]{Requirements} 174–175
[Реферати]{Abstracts}
[Зміст]{Contents} 161–164
Качмар О. [Філософські витоки концепції ненасильницького спілкування]{The philosophical origins of the concept of non-violent communication} 4–14
Лімонченко В. [Фільм «Бал» як альтернативний підручник історії ХХ століття]{«Le Bal» movie as an alternative schoolbook of the XX century history} 15–24
Ткаченко О., Голубєв О. [Сенс людського життя в контексті проблеми ідеального]{The essence of human life in the context of the problem of the ideal} 25–33
Шепетяк О. [Новий злет святого Августина в епоху Ренесансу]{New rise of St. Augustine during the Renaissance} 47–59
Нікульчев М., Макаров Л. [Ідеологічні витоки Візантійського іконоборства]{The ideological origins of Byzantine iconoclasm} 60–70
Ковач-Петрушенко А. [Американський та європейський постмодернізм: своєрідність та характерні риси]{American and European postmodernism: originality and сharacteristic features} 94–104
Кришталь А. [Між соціологією та соціальною філософією]{Between sociology and philosophy} 121–132
[Реферати]{Abstracts} 142–156
[Наші автори]{Our authors} 157–160
[Вимоги]{Requirements} 165–166
Бодак В., Биців Н. [Основні напрями соціально-філософської спадщини Івана Франка]{Main directions of Ivan Francoʼs socio-philosophical heritage} 11–22
Возняк В. [Диалектика как логика нравственного отношения]{Dialectics as logic of the moral relation} 35–45
Галущак М. [Філософсько-культурологічний аналіз поняття «криза»]{Philosophical and cultural analysis of the concept of «crisis»} 58–76
Дудурич В. [Феномен «фентезі» та здатність продуктивної уяви]{The phenomenon of «fantasy» and the ability of productive imagination} 77–88
Кобзєва І. [Тілесність у філософсько-антропологічних вимірах]{Corporality in phylosophical and anthropological dimensions} 89–99
Limonchenko V. [About the internal self-differences of modern]{About the internal self-differences of modern} 100–110
Ткаченко О. [Сімʼя як потенційна умова входження дитини в духовну повноту буття]{Family as a potential condition for a child to enter the spiritual completeness of being } 111–123
Филипчук С. [Вияви конфесійної ідентичності в книговидавничій сфері]{Manifistations of confessional identity in the book publishing industry} 124–141
Чорна В., Яковенко І. [Тьютор особистісного розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії]{The tutor of personal development of a child with special educational needs in the conditions of inclusion} 142–152
Аляєв Г. [«Перша філософія» Семена Франка: на шляху до незбагненного]{«First philosophy» by Simon Frank: on the way to the unknowable} 11–28
Возняк В. [Нове педагогічне мислення: істотні характеристики]{New pedagogical thinking: the essential characteristics} 43–56
Лимонченко В. [Историзм Хайдеггера как основание философской истории философии]{Heidegger’s historism as a basis of philosophical history of philosophy} 57–76
Панков Г. [Чудо в объективе мифопоэтики «показывания»]{A miracle in the lens of the myth-poetic of the «showing»} 96–110
Петрушенко В. [Сергей Сергеевич Аверинцев: увидеть рождение мысли (К 80-летию со дня рождения)]{Sergej Sergeievich Averinсev: to see the birth of thought (To 80 anniversary of the birthday)} 111–123
Суходуб Т. [Етюд про С.С. Аверинцева]{Etude about S.S. Averintsev} 124–144
Tkachenko O., Golubev O. [The Prophetic images of Peter Bruegel’s artistic philosophy]{The Prophetic images of Peter Bruegel’s artistic philosophy} 145–154